Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientského pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientských pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientského pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Znalosť legislatívy:
- zákon č. 180/2013 Z.z. o organizácii miestnej štátnej správy
- zákon č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach
- zákon č. 55/2017 Z.z. o štátnej službe
- zákon č. 211/2000 Z.z. o slobode informácií
- zákon č. 18/2017 Z.z. o ochrane osobných údajov
- vyhláška MV SR č. 628/2002
Schopnosti a vlastnosti - samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, sebadôvera, motivácia, svedomitosť a spoľahlivosť.