Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklady na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov fyzických osôb a právnických osôb súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
- Zákon č. 180/2013 o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Zákon č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov
- Zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov
- Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Počítačové znalosti : Word, Excel, Outlook, Internet. Výhoda - ovládanie informačného systému FABASOFT.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacia schopnosť, samostatnosť, komunikačné zručnosti, svedomitosť a spoľahlivosť.