Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a
pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov fyzických osôb a právnických osôb súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrola prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Dohľad nad materiálno – technickým vybavením klientskeho pracoviska (kancelársky materiál, tlačivá, stav vyvolávacieho kiosku, čistota priestorov a i.). Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
odborné vedomosti: znalosť platných právnych predpisov SR v príslušnom odbore štátnej služby, najmä zákona č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky, zákona č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní.
schopnosti a osobnostné vlastnosti: samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti,
počítačové znalosti: balík MS Office (Word, Excel, Outlook), internet.