Koordinovanie častí zložitých systémov na úrovni ministerstva.
"Koordinovanie častí zložitých procesov a činností na úrovni ministerstva v systéme obstarávania a nákupu hnuteľného majetku, tovarov a služieb v súlade s rozpisom rozpočtových prostriedkov a s prihliadnutím na jednotlivé procesy v IS SAP, najmä: - koordinovanie procesov zabezpečovania obstarávania tovarov a služieb vo väzbe na potreby jednotlivých odborov s prihliadnutím na technickú pomoc vyplývajúcu z jednotlivých projektov a grantov, - koordinovanie činností pri zabezpečovaní podkladov pre zverejnenie v elektronickom trhovisku a pre verejné obstarávanie zákaziek s nízkou hodnotou, podlimitných zákaziek a dynamický nákupný systém na dodanie tovarov, služieb, stavebných a rekonštrukčných prác, - koordinovanie procesov vyhotovovania objednávok na tovary a služby na základe schválených žiadaniek a vyhotovovanie špeciálnych objednávok, - koordinovanie činností pri vykonávaní prieskum trhu, - koordinovanie procesu plánu a realizácie údržby a opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku na ministerstve, - koordinovanie činností v procese dislokácie majetku na ministerstve, - koordinovanie činností pri zabezpečovaní podkladov pre spracovanie návrhu rozpočtu na obstaranie tovarov a služieb pre ministerstvo vo väzbe na potreby jednotlivých odborov, - koordinovanie činností pri vykonávaní kontroly správnosti položiek a fakturovaných súm, potvrdzovanie dodávateľských faktúr, dodacích listov za prevzatý tovar podľa všetkých náležitostí v zmysle zákona o účtovníctve, - koordinovanie procesov výdaja tovaru zo skladu podľa predpísaného režimu, - koordinovanie činností pri zabezpečovaní vyhotovenia dokladov v informačnom systéme SAP a pri evidencii týchto dokladov, - koordinovanie činností pri realizácii nákupu drobného majetku a zodpovednosť za správne a včasné vyúčtovanie pokladničných dokladov za nákup drobného majetku. Samostatné vedenie skladovej evidencie tovaru, jeho inventarizácia a účtovanie. Zodpovednosť za sklad kancelárskych potrieb, vybavovanie všetkých skladových rozdielov. Vykonávanie fyzického súpisu tovarov, prepočtov a sumarizácie hodnôt zásob a ich evidencia v IS SAP. Zabezpečovanie obstarávania evidencie pečiatok a vedenie evidencie ich výdaja. Participácia na tvorbe interných riadiacich aktov a zodpovednosť za ich dodržiavanie. Príprava podkladov k uzatvoreniu obchodných zmlúv v oblasti nákupu tovarov a služieb. Vykonávanie kontroly jednotlivých dodávateľov a služieb. Zabezpečovanie výdaja tovaru zo skladu podľa predpísaného režimu a vedenie skladovej evidencie tovaru. Zabezpečovanie uchovávania dokladov v súlade s právnymi predpismi. Vytváranie a kontrola finančných rezervácií v IS SAP.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
1.svedomitosť a spoľahlivosť, 2. motivácia, 3. adaptabilita a flexibilita, 4. schopnosť pracovať pod tlakom, 5. komunikačné zručnosti. Požadované odborné znalosti: zákona č. 55/2017 Z. z. štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Ústavy SR. Znalosť zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. Znalosť zákona č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. z 10. novembra 2015 o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve .