Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientského pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientských pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientského pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Zákon č. 55/2017 Z. z o štátnej službe
Zákon č. 395/2002 Z. z o archívoch a registratúrach
Zákon č. 180/2013 Z. z o organizácii miestnej štátnej správy
Zákon č. 18/2018 Z. z o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Zákon č. 211/2000 Z. z o slobodnom prístupe k informáciám
Zákon č. 9/2000 Z. z o sťažnostiach
Zákon č. 283/2002 Z. z o cestovných náhradách