Výberové konanie

VK/2019/6744 - štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/6744 - štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
18. Október 2019
Termín na podanie žiadosti:
28. Október 2019

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Oddelenie dodatkov a žiadostí o platbu LEADER Nitra
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia projektových podpôr
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
štátny radca - Špecialista posudzovania projektov fondov EÚ
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Akademická 4 Nitra 94901

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho subsystému súvisiaceho s čerpaním prostriedkov Európskej únie s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

V rámci spracovania agendy dodatkov k zmluvám : - zodpovedá a zabezpečuje: 1. riešenie zmluvných vzťahov medzi PPA a prijímateľom príspevku formou dodatkov k zmluvám (okrem prevodov záväzkov zo zmluvy), ukončení zmlúv dohodou v prípade programu projektovo orientovaných opatrení PRV SR 2014 – 2020, 2. agendu vyhlásení o vierohodnosti v rámci pôsobnosti sekcie, 3. vykonáva formálnu a obsahovú kontrolu žiadostí o zmeny zmluvných vzťahov, 4. eviduje uzatvorené dodatky k zmluvám o poskytnutí NFP a dohody o ukončení zmluvy v rámci činnosti oddelenia 5. vykonáva administratívne činnosti súvisiace s hodnotením žiadostí pri zmenách zmluvných vzťahov, s administrovaním žiadostí o platbu 6. pripravuje reakcie k zisteniam súvisiacich s vykonávanými kontrolami a auditmi odboru dodatkov a zmluvných vzťahov, žiadostí o platbu - vypracováva a vykonáva: 1. dodatky k zmluvám o poskytnutí NFP a ukončenia zmlúv o poskytnutí NFP dohodou, 2. zaznamenáva informácie súvisiace so schémami štátnej/minimálnej pomoci do príslušného IS, 3. činnosti súvisiace so správou o administratívnej chybe v prípade zistenia administratívnej chyby, 4. činnosti súvisiace s archiváciou a registratúrou spisov projektov v rámci sekcie 400, V rámci doručených žiadostí o platbu: - zodpovedá za: 1. výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu v rámci projektovo orientovaných opatrení PRV SR 2014 – 2020 (autorizácia žiadostí o platbu), vrátane prístupu CLLD (LEADER a komunitný rozvoj) pre programové obdobie 2014 – 2020 (autorizácia žiadostí o platbu), 2. tvorbu a kompletnú metodickú prípravu interných manuálov (pracovných postupov) určených pre zamestnancov oddelenia a vnútorného kontrolného systému pre zamestnancov oddelenia v rámci projektovo orientovaných opatrení PRV SR 2014 – 2020 (autorizácia žiadostí o platbu), vrátane prístupu CLLD (LEADER a komunitný rozvoj) pre programové obdobie 2014 – 2020 - zabezpečuje : 1. koncepčne úpravu pracovných postupov autorizácie žiadostí o platbu v podmienkach PPA, 2. organizačne výkon autorizovania žiadostí o platbu projektových podpôr v podmienkach PPA, 3. výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu tak, aby boli splnené požiadavky EK, RO, 4. včasnú a dôkladnu kontrolu vecnej správnosti podkladov k žiadosti o platbu, 5. dokumentárnu kontrolu oprávnenosti výdavkov, 6. poskytovanie podkladov odd. rizikovej analýzy pre výber projektov na finančnú kontrolu na mieste a pre výber návštev realizovaných investičných projektov, 7. vypracovanie podkladov pre odbor monitoringu, 8. vypracovanie prehľadov o stave spracovávaných žiadostí o platbu za jednotlivé implementujúce podpory, 9. metodickú a technickú podporu pre odbor autorizácie podpôr, 10. poskytovanie podkladov odd. rizikovej analýzy pre výber projektov na finančnú kontrolu na mieste a pre výber návštev realizovaných investičných projektov, 11. agendu vyhlásení o vierohodnosti v rámci pôsobnosti sekcie, - vykonáva : 1. činnosti súvisiace s autorizáciou žiadostí o platbu, 2. špecifikáciu oblasti finančnej kontroly na mieste v Požiadavke na vykonanie kontroly, 3. činnosti súvisiace s prípravou správy o administratívnej chybe v prípade zistenia administratívnej chyby, 4. činnosti súvisiace s prípravou podkladov k správam pre EK, RO a monitoring, 5. priebežné testovanie príslušnej časti aplikačného softvéru, 6. sumarizuje podklady k odhadom čerpania finančných prostriedkov na základe prijatých žiadostí o platbu, 7. metodickú prípravu súvisiacu s činnosťami odboru autorizácie podpôr, 8. činnosti súvisiace s vypracovaním podkladov k správam pre EK, RO a monitoring, 9. zaznamenáva informácie súvisiace so schémami štátnej/minimálnej pomoci do príslušného IS, 10. činnosti súvisiace so správou o administratívnej chybe v prípade zistenia administratívnej chyby, 11. činnosti súvisiace s archiváciou a registratúrou spisov projektov v rámci sekcie 400, 12. prehľady a podklady k správam pre EK, - eviduje : 1. podané žiadosti o platbu, 2. autorizované žiadosti o platbu, - kontroluje : 1. výkon administratívnej finančnej kontroly súvisiacej so schválením výšky nenávratného finančného príspevku, 2. kompletnosť a vecnú správnosť podkladov k žiadosti o platbu, 3. dodržanie podmienok dohodnutých v zmluve o poskytnutí NFP oproti deklarovaným, 4. v spolupráci s odbormi sekcie financovania podpôr realizáciu autorizovaných platieb z účtu PPA vedeného v štátnej pokladnici, Podľa pokynov vedúceho oddelenia sa podieľa na zabezpečovaní všetkých aktuálne potrebných koncepčných a koordinačných prác potrebných pre implementáciu programov spolufinancovaných z fondov EÚ vo vymedzenej oblasti. Plní ďalšie úlohy podľa pokynov vedúceho oddelenia, riaditeľa sekcie projektových podpôr a GR PPA.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Ovládanie predpisov usmerňujúcich uvedené oblasti činností

Schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť samostatnosť adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
november 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421918612609