Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej
podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých
organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho
systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku
prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé
životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO
a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie
prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho
optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu
zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientského pracoviska na
základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
- znalosti práce s počítačom: Word, Excel, Outlook, Internet,
- samostatnosť; svedomitosť a spoľahlivosť; schopnosť pracovať pod
tlakom; komunikačné zručnosti; adaptabilita a flexibilita