Výberové konanie

VK/2018/8493 - hlavný štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/8493 - hlavný štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
21. December 2018
Termín na podanie žiadosti:
3. Január 2019

Služobný úrad:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Špitálska 2206/4,6,8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643
Organizačný útvar:
oddelenie správy majetku
Nadriadený organizačný útvar:
odbor správy a prevádzky
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.02 - Financie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na zastupovanie štátneho zamestnanca, ktorý je dočasne preložený
Miesto výkonu:
Špitálska 2206/4,6,8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba stratégie a štátnej politiky vo vymedzenej oblasti na úrovni ministerstva.

Detaily:

Bližšie určená najnáročnejšia činnosť: (z opisu št.miesta)
Tvorba stratégie a štátnej politiky a spracovanie koncepčných materiálov na úrovni ministerstva v oblasti správy nehnuteľného majetku za ministerstvo
- koordinovanie podriadených subjektov za oblasť centrálneho registra majetku štátu za celý rezort,
- koordinačné a koncepčné zabezpečovanie plynulého, včasného a kvalitného plnenia úloh vyplývajúcich zo správy majetku štátu za oblasť majetkovo-právnej agendy aparátu,
- vykonávanie kontroly, koordinovanie a usmerňovanie v oblasti správy majetku a nakladania s ním za celý rezort.
Zabezpečovanie koordinácie prác s nehnuteľným majetkom:
- komplexné koordinovanie včasného a správneho zaraďovania nehnuteľného majetku v rámci centrálneho registra majetku štátu za celé ministerstvo,
- koordinovanie a vykonávanie správy nehnuteľného majetku v pôsobnosti ministerstva a rezortu,
Koordinovanie a vykonávanie komplexných prác vedenia majetkovej evidencie majetku štátu:
- komplexné vykonávanie koordinácie verejne dostupnej evidencie nehnuteľného majetku, ktorá slúži na plnenie jednotlivých funkcií štátu a nášmu rezortu,
- zabezpečovanie, koordinovanie a kontrolovanie evidencie nehnuteľného majetku nadobudnutého zmluvami o výpožičke, prevodom správy, kúpnymi zmluvami, darovacími zmluvami, delimitačnými protokolmi a z projektov európskej integrácie a európskych fondov,
- vykonávanie koncepčných, koordinačných a metodických činností v oblasti nehnuteľného majetku štátu v správe ministerstva, vykonávanie pravidelných inventarizácií a inventúr nehnuteľného majetku ministerstva, zaraďovanie a vyraďovanie nehnuteľného majetku z účtovného a fyzického stavu,
- koordinovanie činností jednotlivých podriadených organizácií za rezort pre oblasť správnosti a aktuálnosti údajov nachádzajúcich sa v centrálnom registri majetku štátu,
- pravidelné sledovanie relevantných právnych predpisov,
- zabezpečovanie koncepčnej a normotvornej činnosti pri vypracovávaní interných riadiacich aktov ministerstva súvisiacich so správou majetku a aplikácií všeobecne záväzných právnych predpisov na podmienky ministerstva,
- koncepčná, metodická a koordinačná činnosť vykonávaná za oblasť centrálneho správcu majetku štátu za rezort,
- vykonávanie kontrolnej, konzultačnej a poradenskej činnosti v oblasti centrálnej registrácie majetku štátu pre celý rezort za oblasť nehnuteľného majetku.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Počítačové znalosti:. Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Outlook Express
Ďalšie požiadavky: 1. svedomitosť a spoľahlivosť, 2. motivácia, 3. adaptabilita a flexibilita, 4. schopnosť pracovať pod tlakom, 5. komunikačné zručnosti, 6. analytické, koncepčné a strategické myslenie
Požadované odborné znalosti: Znalosť zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Ústavy SR.
Znalosť zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. Znalosť zákona č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu v znení neskorších predpisov a činnosti podľa zákona č. 582/2004 Z. z. o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady v znení neskorších predpisov, zákona č. 357/2015 Z. z. z 10. novembra 2015 o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a zmien a Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky k č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 , ktorým sa ustanovuje druhová klasifikácia, organizačná klasifikácia a ekonomická klasifikácia rozpočtovej klasifikácie v znení neskorších predpisov, zákona.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Špitálska 2206 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
január 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
MPSVR SR
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Jana Hricková
Telefónne číslo:
+421220462121