Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
Na úseku klientskeho centra v prípade neprítomnosti pracovníka odboru všeobecnej vnútornej správy Okresného úradu Humenné, pracovisko Snina osvedčuje listiny a podpisy na listinách.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Profesionálny a iniciatívny prístup k plneniu úloh, komunikačné zručnosti, schopnosť pracovať pod tlakom, samostatnosť, zodpovednosť, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť tímovej práce.
Znalosť práce s PC, Windows, MS Office, Internet.
Požadované odborné znalosti: znalosti všeobecne záväzných predpisov, osobitne znalosť platných právnych predpisov SR v príslušnom odbore štátnej služby, najmä:
Ústavného zákona č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov,
zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov,
zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.