Vykonávanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
▪ Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie,
▪ Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska,
▪ Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie,
▪ Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov,
▪ Predkladanie v spolupráci s klientmi a príslušnými odbormi návrhy na úpravy v klientskom centre pre prednostu úradu,
▪ Zabezpečenie ručnej prevádzky vyvolávacieho systému pri poruche elektronického systému
▪ Zabezpečenie preberanie zásielok osobne doručených okresnému úradu do klientskeho centra a podateľne okresného úradu ,
▪ Zabezpečenie komunikácie so zamestnancami Analyticko-metodickej jednotky MV SR
▪ Zabezpečenie komunikácie s prevádzkovateľmi informačných systémov fungujúcich v klientskom centre /ohlasovanie porúch vyvolávacieho kiosku, kolkomatu/ a informovanie o poruchách jednotlivých systémov klientov klientskeho centra
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
samostatnosť, spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti, adaptabilita a flexibilita