Výberové konanie

VK/2018/3917 - hlavný štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/3917 - hlavný štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
13. Jún 2018
Termín na podanie žiadosti:
19. Jún 2018

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Odbor implementácie projektového riadenia, metodiky, rozvoja IS a elektronizácie služieb
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia informačných technológií
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.05 - Informatika (sociálno-ekonomické informácie, štátny informačný systém)
Funkcia:
hlavný štátny radca - Hlavný projektový manažér
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

Vytváranie optimálnych podmienok pre vývoj a údržbu informačných sstémov PPA pre implementáciu programov pre finančnú pomoc poskytovanú z fondov EAGGF, EPFRV a EFF, implementácia v rozsahu zaistenia bezpečnosti informačných systémov v súlade s legislatívou SR a EÚ. Podieľanie sa na analytických prácach v súvislosti s implementáciou postupov a pre vyplácanie prostriedkov zo štrukturálnych fondov do elektronických informačných systémov.
• riadi činnosť odboru riadenia projektov a elektronických služieb,
a) zodpovedá za
1. uplatňovanie zásad štátnej politiky v oblasti informatizácie v PPA,
2. tvorbu strategických dokumentov v oblasti informatizácie PPA a
činnosti spojené so zabezpečovaním elektronizáciou služieb v PPA,
3. sledovanie plnenia úloh a záväzkov dodávateľov projektov IS vyplývajúcich zo zmlúv,
b) koordinuje
1. činnosť Projektovej rady,
2. projekty za oblasť IT v rámci IS PPA,
3. proces integrácie subsystémov v rámci IS PPA,
4. testovanie zmien IS PPA pre oblasť IT a bezpečnosti


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Znalosť príslušnej legislatívy SR a EÚ vrátane príslušných delegovaných a vykonávacích aktov
Schopnosti a osobnostné vlastnosti:
analytické, koncepčné a strategické myslenie
riadiace schopnosti
samostatnosť
schopnosť pracovať pod tlakom
svedomitosť a spoľahlivosť


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
júl 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421918612609