Priame rokovacie konanie

Zabezpečenie poskytnutia call centra s obsluhou


Detaily priameho rokovacieho konania

Obstarávateľ:
Národné centrum zdravotníckych informácií
Vyhlásené:
26. Marec 2020
Vestník:
68/2020
Predpoklad uzatvorenia v:
Dátum neuvedený
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
210 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
O2 Business Services, a.s.
IČO:
50087487

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 115 ods. 1 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 112 až 114, alebo

Vysvetlenie:

NCZI v rámci svojich kompetencií a pôsobnosti má zriadené vlastné call centrum prostredníctvom ktorého poskytuje aj informácie týkajúcich sa koronavírusu. Vzhľadom na preťaženosť a nedostatočnú kapacitu call centra bolo nevyhnutné posilniť vlastné kapacity externým call centrom na dobu 1 mesiaca v rozsahu denných objednávok..Verejné obstarávanie sa vykonáva na základe vyhlásenia mimoriadnej situácie vyhlásenej, na území celej krajiny, vládou Slovenskej republiky, z dôvodu rizika šírenia nového koronavírusu. Verejný obstarávateľ splnil tri podmienky pre využitie priameho rokovacieho konania nakoľko preťaženosť call centra nemohol predvídať a v časovej tiesni nemohol dodržať časové limity stanovené pri iných súťažných postupoch verejného obstarávania a existuje kauzálna väzba medzi nepredvídateľnou udalosťou a časovou tiesňou, ktorá z nej vyplýva. Posilnením call centra externými kapacitami bude zabezpečené podávanie informácií obyvateľom SR bez zbytočných prieťahov a čakaní.