Obstarávateľ

Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb

Zvolen

Profil obstarávateľa na UVO
Index kvality

Úspešné obstarávania

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní
2016 156 608,00 EUR 12
2017 128 965,00 EUR 9
2018 8 410,00 EUR 1
2019 8 816,00 EUR 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ, krajina), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Hodnoty zmlúv podľa krajín

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Počty zmlúv podľa krajín

Dodávatelia pre obstarávateľa

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Dodávateľ Počet zmlúv s dodávateľom Celková suma Mena
INMEDIA, spol. s r.o. 2 119 166,67 EUR
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 4 31 076,11 EUR
BANCHEM, s.r.o. 1 10 479,17 EUR
EUROMOTOR PLUS, s.r.o. 1 10 900,00 EUR
Xepap, spol. s r.o. 1 1 020,00 EUR
PC SEMA, s.r.o. 1 3 250,00 EUR
CLEAN TONERY, s.r.o. 1 2 516,67 EUR
P E R G A M O N spol. s r.o. 1 1 325,00 EUR
Ing. Jozef Gatial 2 13 225,00 EUR
MIHI.sk, s.r.o. 1 833,33 EUR
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier 1 3 241,67 EUR
DF Družstvo, s.r.o. 1 1 474,16 EUR
HONOR s.r.o. 1 2 300,00 EUR
Viera Mikičová - MITEX - V 1 1 808,33 EUR
Ing. Branislav Kovaľ - BRAKON 1 4 100,00 EUR
TRISSAN s.r.o. NITRA 1 3 799,00 EUR
Mária Šimonová 1 2 808,33 EUR
ESPIK Group s.r.o. 1 1 700,00 EUR

Zoznam obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné Detaily
Čistiace, pracie a dezinfekčné prostriedky, hygienické potreby 4 350,00 2 548,60 58.58% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok 7 050,00 6 845,00 97.09% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace, pracie a dezinfekčné prostriedky, hygienické potreby 4 800,00 2 701,39 56.27% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Originálne tonery 1 800,00 1 104,16 61.34% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Posteľná bielizeň, plachty 3 600,00 1 916,66 53.24% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Rôzne potravinárske výrobky 92 400,00 47 916,66 51.85% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Osobné ochranné pracovné prostriedky 9 432,00 3 416,66 36.22% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace, pracie a dezinfekčné prostriedky, hygienické potreby 13 200,00 8 732,64 66.15% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Kancelárske potreby 2 000,00 850,00 42.5% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Originálne tonery 3 120,00 2 097,22 67.21% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Nové osobné motorové vozidlo 13 080,00 9 083,33 69.44% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Zber, odvoz a zneškodňovanie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu 1 776,00 1 228,46 69.17% EUR 2016 Služby Nie 1 Áno
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok 7 715,00 7 391,38 95.8% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Zber, odvoz a zneškodňovanie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu 2 040,00 1 416,66 69.44% EUR 2017 Služby Nie 1 Áno
Rôzne potravinárske výrobky 87 600,00 51 388,89 58.66% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Osobné ochranné pracovné prostriedky 4 560,00 3 165,83 69.42% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace, pracie a dezinfekčné prostriedky, hygienické potreby 15 150,00 8 472,22 55.92% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Posteľná bielizeň, plachty, uteráky, osušky a kuchynské utierky 3 600,00 2 340,27 65.0% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Kancelárske potreby 1 000,00 694,44 69.44% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Posteľná bielizeň, plachty, paplóny, vankúše a kuchynské utierky 3 100,00 1 506,94 48.61% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Originálne tonery 4 200,00 2 708,33 64.48% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok 8 410,00 8 149,96 96.9% EUR 2018 Tovary Nie 1 Áno
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok 8 816,00 8 689,77 98.56% EUR 2019 Tovary Nie 1 Áno





Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Oslovení dodávatelia

Zoznam všetkých zmlúv obstarávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena obstarávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných obstarávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 505 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily

Zoznam výberových konaní obstarávateľa podľa registra výberových konaní

Pozor! Zoznam obsahuje výberové konania, ktoré našiel podľa názvu obstarávateľa. V prípade, že existuje výberové konanie, kde bola použitá iná forma zápisu tohto obstarávateľa, výberové konanie sa tu nemusí zobraziť. Pre zoznam všetkých (aktuálne vyhlásených, aj uzavretých) výberových konaní prejdite na Zoznam výberových konaní.
Meno Stav Služobný úrad Organizačný útvar Druh výberového konania Dátum vyhlásenia Termín na podanie žiadosti

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávateľa. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×