Obstarávateľ

Stredná odborná škola

Pezinok

Profil obstarávateľa na UVO
Index kvality

Úspešné obstarávania

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní
2015 11 502,00 EUR 1
2016 1 378,00 EUR 7
2017 198 118,00 EUR 7
2018 995,00 EUR 6

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ, krajina), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Hodnoty zmlúv podľa krajín

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Počty zmlúv podľa krajín

Dodávatelia pre obstarávateľa

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Dodávateľ Počet zmlúv s dodávateľom Celková suma Mena
LEON global s.r.o. 3 430,00 EUR
Štefan Gavlíder- GAGAKO-STAV 1 196 956,00 EUR
MIHI.sk, s.r.o. 1 48,00 EUR
TATRACHEMA, výrobné družstvo Trnava, skrátené: TATRACHEMA VD 1 210,00 EUR
COPY PRINT BRATISLAVA, s.r.o. 1 40,50 EUR
GAVINA, s.r.o. 1 0,00 EUR
Ing. Iveta Janíková 1 189,99 EUR
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier 5 882,00 EUR
OFFICE STAR, s.r.o. 3 133,00 EUR
ALVEX, spol. sr.o. 1 70,00 EUR
TRIPSY s.r.o. 2 74,59 EUR

Zoznam obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné Detaily
Stavebné práce – výmena okien a schodiskových stien a oprava fasády športovej haly. 196 956,00 196 956,00 100.0% EUR 2017 Práce Nie 1 Áno
Elektrický konvektomat s bojlerom Diamond 10x GN 2/1 SBE /12-CL 11 502,00 0,00 0.0% EUR 2015 Tovary Nie 1 Áno
Xerografický papier 42,00 35,00 83.33% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 350,00 203,00 58.0% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 190,00 135,00 71.05% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Xerografický papier 48,00 40,00 83.33% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 350,00 189,00 54.0% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Xerografický papier 48,00 40,00 83.33% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 350,00 169,16 48.33% EUR 2016 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 390,00 158,32 40.59% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Xerografický papier 50,00 31,16 62.33% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 350,00 175,00 50.0% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Umývací a oplachový prostriedok pre profesionálne umývačky 70,00 58,33 83.33% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Xerografický papier 52,00 30,99 59.59% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 250,00 137,50 55.0% EUR 2017 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 180,00 123,33 68.51% EUR 2018 Tovary Nie 1 Áno
Xerografický papier 52,00 33,75 64.9% EUR 2018 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 175,00 88,33 50.47% EUR 2018 Tovary Nie 1 Áno
Xerografický papier 48,00 35,83 74.65% EUR 2018 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 240,00 135,83 56.59% EUR 2018 Tovary Nie 1 Áno
Čistiace a hygienické prostriedky alebo ekvivalent 300,00 % EUR 2018 Tovary Nie 0 Áno



http://www.soskompk.sk


+421254653904
+421254654044


tender@process-management.sk

Zoznam všetkých zmlúv obstarávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena obstarávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných obstarávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 4 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily

Zoznam výberových konaní obstarávateľa podľa registra výberových konaní

Pozor! Zoznam obsahuje výberové konania, ktoré našiel podľa názvu obstarávateľa. V prípade, že existuje výberové konanie, kde bola použitá iná forma zápisu tohto obstarávateľa, výberové konanie sa tu nemusí zobraziť. Pre zoznam všetkých (aktuálne vyhlásených, aj uzavretých) výberových konaní prejdite na Zoznam výberových konaní.
Meno Stav Služobný úrad Organizačný útvar Druh výberového konania Dátum vyhlásenia Termín na podanie žiadosti