Obstarávanie

Servis registračných pokladní


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ekonomická univerzita v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 600,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 486,66
Zaplatené:
69.07%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50311000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
kpl
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie povinného a operatívneho servisu pokladničných riešení aplikácie na báze PegasPOS s priamym prepojením na IS SAP a ich komponentov (fiškálnych tlačiarní a elektronických registračných pokladníc). ; Zabezpečenie vykonávania povinného servisu elektronických registračných pokladníc servisnou organizáciou podľa § 4 ods. 7 a 5 § Zákona č. 289/2008 Z.z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice a o zmene a doplnení zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: model rp/fiškálnej tlačiarne:, Hodnota / charakteristika: povinná prehliadka:; Technické vlastnosti: Tlačiareň POS BIXOLON SRP 350 NG/FN 5 ks, Hodnota / charakteristika: 1x ročne; Technické vlastnosti: Tlačiareň Pegassino FT G.5870 3 ks, Hodnota / charakteristika: 1x ročne; Technické vlastnosti: DATECS MP55L 1 ks, Hodnota / charakteristika: 1x ročne; Technické vlastnosti: EURO 1000T 1 ks, Hodnota / charakteristika: 1x ročne

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: technická podpora prostredníctvom komunikačných prostriedkov, Jednotka: súbor, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: oprava porúch a iných závad najneskôr do 48 hodín od od nahlásenia poruchy,, Jednotka: súbor, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: údržba technických, elektronických a programových súčastí., Jednotka: súbor, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PROFINESA s.r.o. 3 2 984,00 20% EUR 7. December 2016 126977

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.