Obstarávanie

Support (podpora) modulov v univerzitnom informačnom systéme používaných u objednávateľa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 920,00
Konečná suma(Bez DPH):
9 666,66
Zaplatené:
69.44%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212310-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Zabezpečenie supportu (podpory) modulu spisovej služby v univerzitnom informačnom systéme. Objednávateľ požaduje v zmysle príslušných právnych predpisov platných v Slovenskej republike ako aj vnútorných predpisov objednávateľa zabezpečiť podporu modulu spisovej služby v univerzitnom informačnom systéme na zabezpečenie registratúry dokumentov a ich archiváciu ako súčasť procesu workflow dokladov u objednávateľa.; A) Modul spisovej služby musí zabezpečovať:; A.1) evidenciu prijatých a odoslaných záznamov, ako aj vlastných záznamov vytvorených objednávateľom, organizovanie registratúrnych záznamov do spisov; vedenie úplnej a presnej evidencie - registratúrny denník s predpísanými atribútmi,; A.2) automatické prideľovanie registratúrnym záznamom a spisom evidenčného čísla na základe pravidiel definovaných objednávateľom podľa pracoviska používateľa systému a príslušného registratúrneho denníka a zaškolenie používateľov systému,; A.3) systém a jeho funkcionalita garantuje postup práce s elektronickými aj neelektronickými záznamami a spismi vyžadovaný zákonom č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,; A.4) prácu so spismi, automatické prideľovanie registratúrnej značky, znaku hodnoty, automaticky sledovať uplynutie lehôt uloženia podľa nastaveného plánu,; A.5) jednotný systém kódov a číselníkov, vedenie rôznych registrov, zoznamov skratiek (napr. kódy registratúrnych denníkov), ; A.6) možnosť vytvoriť organizačnú štruktúru organizácie (napr. číselník organizačných jednotiek), vytvoriť štruktúru virtuálnych pracovísk pre používateľov systému evidencie (číselník spisových uzlov),; A.7) prehľadné funkcie náhľadov, vyhľadávania, triedenia a filtrovania podľa rôznych kritérií,; A.8) možnosť tvorby a tlače predpísaných tlačových zostáv podľa stanovených šablón (napr. zoznamy spisov, obsah spisov),; A.9) v rámci evidencií možnosť vytvárať virtuálne zakladače – tým sledovať a kopírovať aktuálne uloženia dokumentov, ; A.10) využívanie údajovej základne z registratúrneho denníka aj v prostredí registratúrneho strediska,; A.11) požiadavku bezpečnosti a ochrany zapísaných a prenášaných údajov,; A.12) možnosť definovania prístupových práv k jednotlivým častiam systému na základe funkčného zaradenia v organizácii,; A.13) zaznamenanie celého obehu záznamu od jeho prvotného zaevidovania, stav spracovania, stav vybavenia, sledovanie stavu vybavenia, histórie práce s dokumentmi,; A.14) podporu práce s elektronickými záznamami (zák. č. 305/2013 Z. z. o e-Governmente) - t.j. integrácia s elektronickou schránkou, alebo minimálne možnosť uloženia elektronických záznamov (dokumentov), ktoré budú prijímané prostredníctvom elektronickej schránky a odpovedí na ne v registratúrnom systéme,; A.15) zaškolenie používateľov systému,; A.16) bezplatné aktualizácie systému v súlade s legislatívou Slovenskej republiky a vnútornými predpismi objednávateľa štandardne do 30 dní od termínu zmeny.; 2. Zabezpečenie supportu (podpory) ubytovacieho modulu v univerzitnom informačnom systéme.; B) Ubytovací modul musí zabezpečovať:; B.1) organizáciu ubytovania študentov v študentských domovoch (cca 5 lokalít, s možnosťou ďalšieho rozširovania),; B.2) import údajov o študentoch z AIS2/LDAP,; B.3) evidenciu predubytovania s možnosťou:; B.3.1) podania prihlášky na ubytovanie,; B.3.2) elektronického dokladovania špeciálnych dôvodov na ubytovanie s možnosťou schvaľovania/zamietnutia,; B.3.3) zohľadňovania vzdialenosti bydliska študenta na základe tabuliek vzdialeností a časovej náročnosti dochádzania (vrátane ročnej aktualizácie tabuliek vzdialeností a časovej dostupnosti, realizácia v rámci servisných hodín),; B.3.4) výberu izieb podľa počtu lôžok, pohlavia a pod.,; B.3.5) výberu konkrétnej izby už ubytovaného študenta,; B.3.6) definovania viacerých vĺn predubytovania,; B.3.7) definovania konkrétnej izby ubytovacou referentkou.; B.4) zostavovanie poradovníkov ubytovania na základe priemeru, vzdialenosti a špeciálnych dôvodov,; B.5) možnosť ubytovania pre študentov 1. ročníka na základe potvrdenia návratky,; B.6) workflow pre platby:; B.6.1) študent na základe ubytovania dostáva platobný predpis, úhradu je možné realizovať bankovým prevodom alebo v hotovosti,; B.6.2) systém podporuje automatizované párovanie platieb zo Štátnej pokladnice, z poštových poukážok (VAKUP) a pokladne,; B.6.3) evidencia uhradených, resp. meškajúcich platieb pre študenta po prihlásení do systému,; B.6.4) generovanie pokút vrátane automatického generovania pokút za omeškanie platby,; B.6.5) študent používa pre platbu rovnaký variabilný symbol ako pri ostatných platbách univerzite,; B.7) možnosť tlače ubytovacieho preukazu a potvrdenia o ubytovaní,; B.8) možnosť administrácie výpožičiek inventára,; B.9) možnosť aktualizácie cenníkov ubytovania ako aj stanovenia individuálnej ceny ubytovania,; B.10) možnosť informovať študentov o všetkých predpisoch platieb a úhradách,; B.11) obsahuje výstupy pre informácie o voľných kapacitách, ubytovaných študentoch, finančné a pokladničné zostavy vhodné pre spracovanie analýzy na úrovni izieb, poschodí a študentských domovoch ako aj za celú univerzitu,; B.12) architektúra systému musí byť dostatočne flexibilná a otvorená pre ďalšie úpravy v budúcnosti a požiadavky zo strany objednávateľa na základe pevnej hodinovej sadzby,; B.13) začiatok riešenia kritických požiadaviek musí byť zabezpečený v termíne najneskôr do 24 hodín s ukončením najneskôr do 72 hodín,; B.14) začiatok riešenia bežných požiadaviek musí byť zabezpečený v termíne najneskôr do 3 dní s ukončením najneskôr do 14 dní.; 3. Implementácia interných predpisov objednávateľa v rámci servisných hodín.; 4. Konzultácie v rámci konzultačných hodín.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Počet registratúrnych záznamov a spisov, Hodnota / charakteristika: min. 30 000 ročne; Technické vlastnosti: 2. Počet používateľov , Hodnota / charakteristika: max. 300 osôb; Technické vlastnosti: 3. Medziročné spracovanie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1. umožniť otváranie nových registratúrnych denníkov na začiatku každého kalendárneho roka a uzatváranie týchto denníkov ku koncu kalendárneho roka predpísaným spôsobom,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2. prevedenie neuzavretých spisov z predchádzajúceho kalendárneho roka do nového roka cez preprotokolovanie (neuzavretý spis so svojim evidenčným číslom nadväzuje na novo otvorený spis s novým evidenčným číslom)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Termíny riešenia požiadavky:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4.1. začiatok riešenia kritických požiadaviek v termíne najneskôr do 24 hodín s ukončením najneskôr do 72 hodín,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4.2. začiatok riešenia bežných požiadaviek v termíne najneskôr do 3 dní s ukončením najneskôr do 14 dní., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Plne funkčná testovacia verzia pre potreby odskúšania systému, Hodnota / charakteristika: najneskôr do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy; Technické vlastnosti: 6. Zaškolenie zástupcov objednávateľa, Hodnota / charakteristika: najneskôr do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy; Technické vlastnosti: 7. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi, Hodnota / charakteristika: najneskôr 10 pracovných dní pred spustením do ostrej prevádzky; Technické vlastnosti: 8. Preklopenie údajov z predchádzajúceho obdobia, Hodnota / charakteristika: najneskôr 10 pracovných dní pred spustením do ostrej prevádzky; Technické vlastnosti: 9. Webový prehliadač, Hodnota / charakteristika: IE, Chrome, Firefox, Opera; Technické vlastnosti: 10. Používaný operačný prípadne databázový systém na serveroch, Hodnota / charakteristika: Windows Server 2013, Oracle, Linux; Technické vlastnosti: 11. Požiadavky na HW a SW pre serverové riešenie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.1. komunikácia s ostatnými systémami: min. REST API, SOAP API, databázové pohľady,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.2. dátové úložisko: relačná databáza s podporou SQL, možnosť prístupu správcu k údajom databázy na čítanie,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.3. komunikácia s používateľom prostredníctvom webového rozhrania – systém musí umožňovať prístup z interného a externého prostredia webu cez štandardné porty (80, 8080),, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.4. prístup do systému prostredníctvom LDAP univerzity,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.5. objednávateľ nemá doménu rovnakej pracovnej skupiny (cookie basic autentifikácia), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.6. hierarchické prideľovanie oprávnení, možnosti prepínať používateľa na pohľad podriadeného používateľa v rámci hierarchie,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11.7. slovenská mutácia aplikácií., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Zabezpečenie prístupu do univerzitného informačného systému (licencia), Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: 2. Support (podpora) modulu spisovej služby, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: 3. Support (podpora) ubytovacieho modulu, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: 4. Implementácia interných predpisov objednávateľa, Jednotka: servisná hodina, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 5. Konzultácie, Jednotka: konzultačná hodina, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
IS4U, s.r.o. 1 11 600,00 20% EUR 28. November 2016 125667

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.