Obstarávanie

Riešenie kontaktného centra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum právnej pomoci
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 354,70
Konečná suma(Bez DPH):
114 583,33
Zaplatené:
68.87%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32429000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
Ks
Množstvo:
29.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Počas trvania záručnej doby, ktorá musí byť minimálne v dĺžke 36 mesiacov, je Dodávateľ povinný zabezpečiť rozšírený servis predmetu plnenia (tovaru), ktorý zahŕňa: technickú podporu, diagnostiku a odstraňovanie porúch na zariadení v režime 8x5xNBD, odstránenie poruchy na mieste inštalácie ďalší pracovný deň. Platnosť a aktuálny stav podpory a platnosti licencií pre konkrétne sériové číslo zariadenia musia byť preukázateľné a overiteľné priamo u výrobcu HW.; Dodávateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek v slovenskom jazyku, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Technické vlastnosti Riešenie kontaktného centra, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Počet IP telefónov pre operátorov call centra, Hodnota / charakteristika: 10; Technické vlastnosti: Počet operátorov - agentov (front office):, Hodnota / charakteristika: 10; Technické vlastnosti: Počet supervízorov, Hodnota / charakteristika: 2; Technické vlastnosti: Predpokladaný počet operátorských skupín - skillset, Hodnota / charakteristika: 10; Technické vlastnosti: Predpokladaný počet pilotných čísel, Hodnota / charakteristika: 5; Technické vlastnosti: Nastavenie otváracej doby, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita I., Hodnota / charakteristika: Ring no answer, Music on hold, Nastavenie pauzy (not-ready time), História kontaktov, Interné CRM, API rozhranie pre integráciu s ext. systémami, Wrap up, After call work time; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita II., Hodnota / charakteristika: Čakacie rady (queue), IVR (strom, hlášky), Wallboard s aktuálnym stavom, Možnosť online meniť skilly operátorom; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita III., Hodnota / charakteristika: Operátorská aplikácia v slovenskom jazyku s možnosťou prepojenia na ďalšie systémy, prioritizácia skillov agenta,; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita IV., Hodnota / charakteristika: Prioritizácia interakcií (hlas, email atd..), Nahrávanie hovorov (s možnosťou zapauzovať nahrávanie), podpora presmerovania hovorov; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita V., Hodnota / charakteristika: Podpora pripojenia viacerých SIP trunkov kvôli redundancii, Podpora prepojenia s existujúcou ústredňou (SIP) 10 kanálov, Funkcionalita wallboard pre realtime štatistiky.; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita VI., Hodnota / charakteristika: Funkcionalita routingu, reportingu a nahrávania, Je požadovaná možnosť inštalácie systému do virtuálneho prostredia.; Technické vlastnosti: Požadovaná podpora automatizácie prostredníctvom chatbot a mailbot I., Hodnota / charakteristika: Požadovaná podpora musí obsahovať hotové integračné rozhranie a administračné rozhranie dostupné v rámci GUI,; Technické vlastnosti: Požadovaná podpora automatizácie prostredníctvom chatbot a mailbot II., Hodnota / charakteristika: prostredníctvom ktorého bude možné v budúcnosti integrovať systém so systémom mailbot/chatbot.; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti I., Hodnota / charakteristika: Operátorská aplikácia podporujúca IE, Firefox, alebo Chrome, SK lokalizácia agentského desktopu, Login, logout do operátorskej aplikácie, Podpora available stavu pre prijímanie interakcií; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti II., Hodnota / charakteristika: Podpora AUX kódov (pauzy), Možnosť vytvárania vlastných stavov, Podpora wrapup\aftercall, Podpora voľby jednotlivých kanálov/médií pre prácu operátora, Zmena stavov operátora(agent break management); Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti III., Hodnota / charakteristika: Prijatie\vytvorenie\presmerovanie hlasovej interakcie, Prijatie\vytvorenie\odoslanie a presmerovanie emailovej interakcie, Prijatie a presmerovanie emailovej interakcie; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti IV., Hodnota / charakteristika: Zobrazenie relevantných informácií pri prichádzajúcej interakcii (volajúce číslo, volaná linka, voľba v IVR/skill, emailová adresa odosielatelia a pod.); Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti V., Hodnota / charakteristika: Zobrazenie informácií o klientovi pred prijatím hlasovej interakcie ak je možné klienta identifikovať, Pozdržanie hlasovej interakcie (call on hold, music on hold); Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti VI., Hodnota / charakteristika: Presmerovanie hlasovej interakcie (presmerovanie na operátora, supervízora, skupinu, IVR, inú zložku), Konferenčný hovor s klientom a ďalším agentom, alebo supervízorom; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti VII., Hodnota / charakteristika: Ukončenie hovoru a ukončenie email a chat interakcie, Podpora uvedenia poznámky k hovoru/interakcii, Presmerovanie hlasovej interakcie v prípade jej neprevzatia operátorom; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti VIII., Hodnota / charakteristika: Plánovanie hlasových interakcií, na agenta, supervízora, na skupinu (čas, dátum, klienta, poznámka), Prehľad a preplánovanie už naplánovaných hovorov; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti IX., Hodnota / charakteristika: História spracovaných interakcií na kontaktom centre, Prehľad vlastných spracovaných interakcií (pre operátora); Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti X., Hodnota / charakteristika: Vyhľadávanie interakcií na základe vybraných atribútov (napr. telefónne číslo, emailová adresa, predmet), Vytvorenie, modifikácia a zmazanie kontaktov, Prehľad a vyhľadávanie v histórií kontaktov; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti XI., Hodnota / charakteristika: Podpora webrtc agentského telefónu (možnosť požitia agenta bez potreby doplnenia SW lebo HW telefónu); Technické vlastnosti: Podpora High Availability, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Podpora hlasového IVR (automatická spojovateľka) I., Hodnota / charakteristika: podpora identifikácie klienta na základe atribútov (napr. id, kód, rodné číslo), podpora DTMF volieb pre navigáciu v IVR strome, podpora uvítacích hlások a hudby v IVR strome; Technické vlastnosti: Podpora hlasového IVR (automatická spojovateľka) II., Hodnota / charakteristika: podpora smerovania na základe podmienok (otváracie hodiny, dátum, čas, špeciálny atribút, ANI, DNIS, havária a pod…), podpora presmerovania hovoru priamo z IVR, podpora dynamického smerovania; Technické vlastnosti: Podpora hlasového IVR (automatická spojovateľka) III., Hodnota / charakteristika: Podpora zasielania atribútov hovoru do plánovaného IS CPP, Podpora smerovania hovorov na základe atribútov z IS CPP, Podpora prioritizovania hovorov; Technické vlastnosti: Podpora hlasového IVR (automatická spojovateľka) IV., Hodnota / charakteristika: Podpora priradenia hovorov do fronty, Podpora priradenia hovorov do pracovnej skupiny na základe atribútov; Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky I., Hodnota / charakteristika: Možnosť integrácie na plánovaný IS CPP, pzasielanie atribútov hovoru (tel. číslo, pracovná skupina, DNIS) do IS CPP po prijatí hovoru operátorom, Podpora načítania údajov z IS CPP; Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky II., Hodnota / charakteristika: podpora hlások a hudby počas čakania zákazníka na spojenie s operátorom, podpora zobrazenia atribútov klienta v agentskej aplikácii zozbieraných v IVR; Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky III., Hodnota / charakteristika: podpora presmerovania hovorov na inú pracovnú skupinu, mimo kontaktné centrum, alebo klapku; Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky IV., Hodnota / charakteristika: podpora automatického presmerovania hovorov na operátora v rámci pracovnej skupiny v prípade, že operátor neprijme email v definovanom čase (RONA); Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky V., Hodnota / charakteristika: podpora zadania výsledku hovoru po jeho ukončení (wrapup kód, kategorizácia)• podpora nahrávania všetkých prichádzajúcich hovorov; Technické vlastnosti: Odchádzajúce hlasové požiadavky I., Hodnota / charakteristika: podpora vytáčania tel. čísla z IP telefónu operátora, Podpora vytáčania tel. čísla z operátorskej aplikácie, Podpora maskovania tel. čísla operátora z rozsahu čísel kontaktného centra; Technické vlastnosti: Odchádzajúce hlasové požiadavky II., Hodnota / charakteristika: podpora interných hovorov, podpora hovorov na existujúcu ústredňu CPP (backoffice), podpora zadania výsledku hovoru po jeho ukončení (wrapup kód, kategorizácia); Technické vlastnosti: Odchádzajúce hlasové požiadavky III., Hodnota / charakteristika: Podpora nahrávania všetkých odchádzajúcich hovorov; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky I., Hodnota / charakteristika: podpora POP3 a IMAP (vrátane TLS), Podpora HTML formátovania, podpora zasielania parametrizovateľných automatických odpovedí po prijatí emailovej požiadavky kontaktným centrum vrátane príloh; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky II., Hodnota / charakteristika: Podpora zasielania parametrizovateľných automatických odpovedí na základe kľúčových slov, dátumu a času; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky III., Hodnota / charakteristika: Podpora smerovania emailov na základe kľúčových slov v subjekte alebo v tele správy, email adresy a domény; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky IV., Hodnota / charakteristika: Podpora prioritizovania emailov na základe kľúčových slov v subjekte alebo tele správy, email adresy a domény alebo hodnoty v CRM zozname; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky V., Hodnota / charakteristika: Podpora presmerovania emailu operátorom na iného operátora alebo pracovnú skupinu, Podpora preposlania emailu mimo kontaktného centra (forward); Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky VI., Hodnota / charakteristika: Podpora prednostného spracovania emailov operátorom (mimo poradia), Podpora uzavretia emailovej požiadavky bez odpovede klientovi; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky VII., Hodnota / charakteristika: Podpora zadania výsledku emailovej správy po jej ukončení (wrapup kód, kategorizácia); Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky VIII., Hodnota / charakteristika: Podpora automatického presmerovania emailu na operátora v rámci pracovnej skupiny v prípade, že operátor neprijme email v definovanom čase (RONA); Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky IX., Hodnota / charakteristika: Podpora vytvárania email ticketu (ticketovací systém) s prideľovaním čísla ticketu; Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky I., Hodnota / charakteristika: Podpora SMTP protokolu vrátane autentifikácie (TLS), Podpora vytvárania a odosielania emailov v HTML formáte; Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky II., Hodnota / charakteristika: Podpora vkladania obrázkov do tela emailu, Podpora zasielania preddefinovaných emailových šablón; Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky III., Hodnota / charakteristika: Podpora odosielania emailov s prílohou, Podpora odosielania emailu operátorom s možnosťou definovania prezentovanej emailovej adresy operátora - kontaktného centra; Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky IV., Hodnota / charakteristika: podpora preposlania emailu mimo kontaktného centra (forward), podpora pridania ďalších adresátov odosielanej email správy (to, carbon copy); Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky V., Hodnota / charakteristika: Podpora definovania podpisu operátora a pracovnej skupiny, Podpora zadania výsledku emailovej správy po jej ukončení (wrapup kód, kategorizácia); Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky VI., Hodnota / charakteristika: Podpora / možnosť posielania email ticketu aj mimo systému (externý systém) s možnosťou výberu rozsahu posielania ticketu (s prílohami alebo históriou, priebehom ticketu); Technické vlastnosti: Prichádzajúce chat požiadavky I., Hodnota / charakteristika: Smerovanie chat interakcií (na základe zdroja-iniciovania chat interakcie, zvolenej chat témy/oblasti) na pracovné skupin; Technické vlastnosti: Prichádzajúce chat požiadavky II., Hodnota / charakteristika: Podpora preposlania chat prepisu na uvedenú e-mail adresu, podpora presmerovania chat interakcie na operátora, alebo pracovnú skupinu; Technické vlastnosti: Prichádzajúce chat požiadavky III., Hodnota / charakteristika: Podpora zadania výsledku chat interackie po jej ukončení (wrapup kód, kategorizácia), Podpora paralelného spracovania viacerých chat interakcií operátorom; Technické vlastnosti: Prichádzajúce chat požiadavky IV., Hodnota / charakteristika: Podpora prioritizácie chatových interakcií, Podpora viacerých chat kanálov (pre rôzne podstránky), Podpora zmeny vyzuálu chat aplikácie (zmena loga/obrázku, farieb); Technické vlastnosti: Odposluch I., Hodnota / charakteristika: Úroveň odposluchu Listen: Supervizor môže počúvať hovor vybraného agenta, Úroveň odposluchu whisper: Supervízor môže počúvať vybraný hovor agenta a paralelne šepkať do hovoru agentovi.; Technické vlastnosti: Odposluch II., Hodnota / charakteristika: Úroveň odposluchu barge-in: Supervízor môže vstúpiť do hovoru vybranému agentovi; Technické vlastnosti: Real time reporting kontaktného centra I., Hodnota / charakteristika: Základný prehľadový set aktuálnych interakcií (pre operátor a per pracovná skupina) a to minimálne :; Technické vlastnosti: Real time reporting kontaktného centra II., Hodnota / charakteristika: Počet čakajúcich hovorov (pracovná skupina – skillset, pilotné číslo), počet abandon\zložených hovorov v queue, najdlhšie čakajúci hovor, Service Level, počet dostupných (available) operátorov; Technické vlastnosti: Real time reporting kontaktného centra III., Hodnota / charakteristika: Počet operátorov v pauze. Aktuálny stav klapiek operátorských klapiek (napr.: zvoní, obsadený, odhlásený a pod.); Technické vlastnosti: Historický reporting I., Hodnota / charakteristika: Podrobná história hovorov a nahrávok, vyhľadávatelná podľa: dátumu a času uskutočnenia, typu interakcie (prichádzajúce, odchádzajúce, všetky), stavu (answered, busy, no answer ...); Technické vlastnosti: Historický reporting II., Hodnota / charakteristika: čísla, používateľa, pracovnej skupiny - skillsetu, kontaktu, príznaku (so značkou, s nahrávkou, s dôležitou nahrávkou, s poznámkou), dĺžky trvania hovoru.; Technické vlastnosti: Historický reporting III., Hodnota / charakteristika: história stavov operátorov, prehľad skillsetov, systémové štatistiky a grafy (zaťaženie cpu, využitie diskov, ram); Technické vlastnosti: Historický reporting IV., Hodnota / charakteristika: Podpora agregovaných štatistík (15min. 1 hod, 1 deň, 1 mesiac, a pod.); Technické vlastnosti: Správa kontaktného centra I., Hodnota / charakteristika: práva cez jednotné webové rozhranie (všetky podporované funkcie musí byť možné nastaviť priamo cez unifikované webové rozhranie), musí fungovať bez nutnosti inštalácie klientských aplikácií; Technické vlastnosti: Správa kontaktného centra II., Hodnota / charakteristika: podpora základnej správy používateľov a operátorov - vytváranie a rušenie používateľov a správa hesiel , konfigurácia prichádzajúcich interakcií, volacích plánov, e-mailových plánov, nastavení chatu; Technické vlastnosti: Správa kontaktného centra III., Hodnota / charakteristika: nastavenie stavového diagramu operátorov, priraďovanie operátorov do pracovných skupín, nastavenia wallboardov, reportov a štatistík, sieťové a serverové nastavenia do úrovne oprávnenia; Technické vlastnosti: Technické vlastnosti Supervízorská aplikácia, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I., Hodnota / charakteristika: Aplikácia musí umožniť supervízorom realizovať denný manažment chodu kontaktného centra (správa agentov, skillov a pod.).; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: Poskytne pohľad na aktuálny stav kontaktného centra jednak čo sa týka agentov, ich počtov a stavov, tak aj pohľad na prebiehajúce interakcie.; Technické vlastnosti: Technické vlastnosti Operátorská aplikácia, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I, Hodnota / charakteristika: Aplikácia v slovenskom jazyku, Podpora SW agentského telefónu do operátorskej obrazovky, Ovládanie stavov agenta (prihlásenie, odhlásenie, voľby typov prestávok, wrap up),; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: Práca s hlasovým kanálom (inbound, outbound)  práca s emailom (Scan, SMS, Ticket), vybavovanie všetkých typov interakcií v jednom okne, história komunikácie s klientom,; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie III., Hodnota / charakteristika: osobné štatistiky pre agenta zobrazujúce sa priamo v aplikácii na stavovej lište / agentský wallboard, preddefinované štandardné odpovede pri emailovej komunikácii (template),; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie IV., Hodnota / charakteristika: možnosť integrácie s informačným systemom CPP, možnosť ticketingového systému nad interakciami prinášajúce status požiadavky, podpora prehliadačov (IE, Chrome, Firefox),; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie V., Hodnota / charakteristika: podpora a prístup cez mobilné zariadenia, kategorizácia interakcií na základe ich obsahu pri uzavretí (wrapup), podpora presmerovania, podpora skriptov pre prichádzajúce a odchádzajúce hovory,; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie VI., Hodnota / charakteristika: podpora integrácie s MS AD z dôvodu SSO; Technické vlastnosti: Hlasová brána pre min. 30 obojsmerných kanálov (SIP), Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie, Hodnota / charakteristika: natívna podpora SIP, minimálna priepustnosť 30 kanálov , podpora HA; Technické vlastnosti: Hlasový server pre min. 20 užívateľov / agentov (SIP), Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I., Hodnota / charakteristika: natívna podpora SIP, podpora prepojenia na viac brán, minimálne 30 kanálov s možnosťou rozšírenia na 60 kanálov, minimálne 20 používateľov s možnosťou rozšírenia; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: rackové/stojanové prevedenie veľkosti 1U, RPS (Redundantné napájacie zdroje), 3x Gigabit port (metalický), podpora HA clustra, ort pre vzdialený manažment servera, podpora VLAN, podpora QoS; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie III., Hodnota / charakteristika: aplikačné a softvérové vybavenie pre plnenie funkčných požiadaviek popísaných v špecifikácii; Technické vlastnosti: Koncový IP telefón pre pracoviská operátorov, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I., Hodnota / charakteristika: farebný LCD displejo min. veľkosť 4“, 2x Gigabit port s podporou switch , podpora pripojenia rozširovacieho modulu pre ďalšie tlačidla (tzv. sekretársky modul) 20 farebných tlačidiel, podpora BLF; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: možnosť registrovať 6 SIP kont, integrovaný bluetooth, HD audio prenos, podpora PoE, podpora autoprovisioning, USB port, podpora TLS a SRTP, podpora EHS; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie III., Hodnota / charakteristika: podpora pripojenia náhlavnej súpravy cez port RJ9, odpora Hold, transfer, forward, podpora viaccestnej konferencie, call pickup, podpora adresárov (XML, LDAP); Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie IV., Hodnota / charakteristika: podpora call waiting, call logu (viac ako 100 záznamov), možnosť úpravy vzhľadu displeja; Technické vlastnosti: Náhlavná súprava pre operátorov, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I., Hodnota / charakteristika: požiadavka je na náhlavnú súpravu dizajnovanú pre kontaktné centrá, mono prevedenie, mikrofón s potlačením šumu, podpora potlačenia škodlivých zvukov do reproduktoru operátora; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: sklopný mikrofón, podpora HD zvuku, penové vankúšiky reproduktoru s možnosťou výmeny, možnosť doplniť/vymeniť vankúšik mikrofónu

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Riešenie kontaktného centra, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Operátorská aplikácia (v slovenskom jazyku), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Supervízorská aplikácia, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Hlasová brána pre min. 30 obojsmerných kanálov (SIP), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Hlasový server pre min. 20 užívateľov / agentov (SIP), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: koncový IP telefón pre pracoviská operátorov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: náhlavná súprava pre operátorov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SOITRON, s.r.o. 3 137 500,00 20% EUR 6. Február 2019 248129

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.