Počas trvania záručnej doby, ktorá musí byť minimálne v dĺžke 36 mesiacov, je Dodávateľ povinný zabezpečiť rozšírený servis predmetu plnenia (tovaru), ktorý zahŕňa: technickú podporu, diagnostiku a odstraňovanie porúch na zariadení v režime 8x5xNBD, odstránenie poruchy na mieste inštalácie ďalší pracovný deň. Platnosť a aktuálny stav podpory a platnosti licencií pre konkrétne sériové číslo zariadenia musia byť preukázateľné a overiteľné priamo u výrobcu HW.; Dodávateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek v slovenskom jazyku, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7.
Technické vlastnosti: Technické vlastnosti Riešenie kontaktného centra, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Počet IP telefónov pre operátorov call centra, Hodnota / charakteristika: 10; Technické vlastnosti: Počet operátorov - agentov (front office):, Hodnota / charakteristika: 10; Technické vlastnosti: Počet supervízorov, Hodnota / charakteristika: 2; Technické vlastnosti: Predpokladaný počet operátorských skupín - skillset, Hodnota / charakteristika: 10; Technické vlastnosti: Predpokladaný počet pilotných čísel, Hodnota / charakteristika: 5; Technické vlastnosti: Nastavenie otváracej doby, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita I., Hodnota / charakteristika: Ring no answer, Music on hold, Nastavenie pauzy (not-ready time), História kontaktov, Interné CRM, API rozhranie pre integráciu s ext. systémami, Wrap up, After call work time; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita II., Hodnota / charakteristika: Čakacie rady (queue), IVR (strom, hlášky), Wallboard s aktuálnym stavom, Možnosť online meniť skilly operátorom; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita III., Hodnota / charakteristika: Operátorská aplikácia v slovenskom jazyku s možnosťou prepojenia na ďalšie systémy, prioritizácia skillov agenta,; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita IV., Hodnota / charakteristika: Prioritizácia interakcií (hlas, email atd..), Nahrávanie hovorov (s možnosťou zapauzovať nahrávanie), podpora presmerovania hovorov; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita V., Hodnota / charakteristika: Podpora pripojenia viacerých SIP trunkov kvôli redundancii, Podpora prepojenia s existujúcou ústredňou (SIP) 10 kanálov, Funkcionalita wallboard pre realtime štatistiky.; Technické vlastnosti: Ostatná funkcionalita VI., Hodnota / charakteristika: Funkcionalita routingu, reportingu a nahrávania, Je požadovaná možnosť inštalácie systému do virtuálneho prostredia.; Technické vlastnosti: Požadovaná podpora automatizácie prostredníctvom chatbot a mailbot I., Hodnota / charakteristika: Požadovaná podpora musí obsahovať hotové integračné rozhranie a administračné rozhranie dostupné v rámci GUI,; Technické vlastnosti: Požadovaná podpora automatizácie prostredníctvom chatbot a mailbot II., Hodnota / charakteristika: prostredníctvom ktorého bude možné v budúcnosti integrovať systém so systémom mailbot/chatbot.; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti I., Hodnota / charakteristika: Operátorská aplikácia podporujúca IE, Firefox, alebo Chrome, SK lokalizácia agentského desktopu, Login, logout do operátorskej aplikácie, Podpora available stavu pre prijímanie interakcií; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti II., Hodnota / charakteristika: Podpora AUX kódov (pauzy), Možnosť vytvárania vlastných stavov, Podpora wrapup\aftercall, Podpora voľby jednotlivých kanálov/médií pre prácu operátora, Zmena stavov operátora(agent break management); Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti III., Hodnota / charakteristika: Prijatie\vytvorenie\presmerovanie hlasovej interakcie, Prijatie\vytvorenie\odoslanie a presmerovanie emailovej interakcie, Prijatie a presmerovanie emailovej interakcie; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti IV., Hodnota / charakteristika: Zobrazenie relevantných informácií pri prichádzajúcej interakcii (volajúce číslo, volaná linka, voľba v IVR/skill, emailová adresa odosielatelia a pod.); Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti V., Hodnota / charakteristika: Zobrazenie informácií o klientovi pred prijatím hlasovej interakcie ak je možné klienta identifikovať, Pozdržanie hlasovej interakcie (call on hold, music on hold); Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti VI., Hodnota / charakteristika: Presmerovanie hlasovej interakcie (presmerovanie na operátora, supervízora, skupinu, IVR, inú zložku), Konferenčný hovor s klientom a ďalším agentom, alebo supervízorom; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti VII., Hodnota / charakteristika: Ukončenie hovoru a ukončenie email a chat interakcie, Podpora uvedenia poznámky k hovoru/interakcii, Presmerovanie hlasovej interakcie v prípade jej neprevzatia operátorom; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti VIII., Hodnota / charakteristika: Plánovanie hlasových interakcií, na agenta, supervízora, na skupinu (čas, dátum, klienta, poznámka), Prehľad a preplánovanie už naplánovaných hovorov; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti IX., Hodnota / charakteristika: História spracovaných interakcií na kontaktom centre, Prehľad vlastných spracovaných interakcií (pre operátora); Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti X., Hodnota / charakteristika: Vyhľadávanie interakcií na základe vybraných atribútov (napr. telefónne číslo, emailová adresa, predmet), Vytvorenie, modifikácia a zmazanie kontaktov, Prehľad a vyhľadávanie v histórií kontaktov; Technické vlastnosti: Funkčné vlastnosti XI., Hodnota / charakteristika: Podpora webrtc agentského telefónu (možnosť požitia agenta bez potreby doplnenia SW lebo HW telefónu); Technické vlastnosti: Podpora High Availability, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Podpora hlasového IVR (automatická spojovateľka) I., Hodnota / charakteristika: podpora identifikácie klienta na základe atribútov (napr. id, kód, rodné číslo), podpora DTMF volieb pre navigáciu v IVR strome, podpora uvítacích hlások a hudby v IVR strome; Technické vlastnosti: Podpora hlasového IVR (automatická spojovateľka) II., Hodnota / charakteristika: podpora smerovania na základe podmienok (otváracie hodiny, dátum, čas, špeciálny atribút, ANI, DNIS, havária a pod…), podpora presmerovania hovoru priamo z IVR, podpora dynamického smerovania; Technické vlastnosti: Podpora hlasového IVR (automatická spojovateľka) III., Hodnota / charakteristika: Podpora zasielania atribútov hovoru do plánovaného IS CPP, Podpora smerovania hovorov na základe atribútov z IS CPP, Podpora prioritizovania hovorov; Technické vlastnosti: Podpora hlasového IVR (automatická spojovateľka) IV., Hodnota / charakteristika: Podpora priradenia hovorov do fronty, Podpora priradenia hovorov do pracovnej skupiny na základe atribútov; Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky I., Hodnota / charakteristika: Možnosť integrácie na plánovaný IS CPP, pzasielanie atribútov hovoru (tel. číslo, pracovná skupina, DNIS) do IS CPP po prijatí hovoru operátorom, Podpora načítania údajov z IS CPP; Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky II., Hodnota / charakteristika: podpora hlások a hudby počas čakania zákazníka na spojenie s operátorom, podpora zobrazenia atribútov klienta v agentskej aplikácii zozbieraných v IVR; Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky III., Hodnota / charakteristika: podpora presmerovania hovorov na inú pracovnú skupinu, mimo kontaktné centrum, alebo klapku; Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky IV., Hodnota / charakteristika: podpora automatického presmerovania hovorov na operátora v rámci pracovnej skupiny v prípade, že operátor neprijme email v definovanom čase (RONA); Technické vlastnosti: Prichádzajúce hlasové požiadavky V., Hodnota / charakteristika: podpora zadania výsledku hovoru po jeho ukončení (wrapup kód, kategorizácia)• podpora nahrávania všetkých prichádzajúcich hovorov; Technické vlastnosti: Odchádzajúce hlasové požiadavky I., Hodnota / charakteristika: podpora vytáčania tel. čísla z IP telefónu operátora, Podpora vytáčania tel. čísla z operátorskej aplikácie, Podpora maskovania tel. čísla operátora z rozsahu čísel kontaktného centra; Technické vlastnosti: Odchádzajúce hlasové požiadavky II., Hodnota / charakteristika: podpora interných hovorov, podpora hovorov na existujúcu ústredňu CPP (backoffice), podpora zadania výsledku hovoru po jeho ukončení (wrapup kód, kategorizácia); Technické vlastnosti: Odchádzajúce hlasové požiadavky III., Hodnota / charakteristika: Podpora nahrávania všetkých odchádzajúcich hovorov; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky I., Hodnota / charakteristika: podpora POP3 a IMAP (vrátane TLS), Podpora HTML formátovania, podpora zasielania parametrizovateľných automatických odpovedí po prijatí emailovej požiadavky kontaktným centrum vrátane príloh; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky II., Hodnota / charakteristika: Podpora zasielania parametrizovateľných automatických odpovedí na základe kľúčových slov, dátumu a času; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky III., Hodnota / charakteristika: Podpora smerovania emailov na základe kľúčových slov v subjekte alebo v tele správy, email adresy a domény; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky IV., Hodnota / charakteristika: Podpora prioritizovania emailov na základe kľúčových slov v subjekte alebo tele správy, email adresy a domény alebo hodnoty v CRM zozname; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky V., Hodnota / charakteristika: Podpora presmerovania emailu operátorom na iného operátora alebo pracovnú skupinu, Podpora preposlania emailu mimo kontaktného centra (forward); Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky VI., Hodnota / charakteristika: Podpora prednostného spracovania emailov operátorom (mimo poradia), Podpora uzavretia emailovej požiadavky bez odpovede klientovi; Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky VII., Hodnota / charakteristika: Podpora zadania výsledku emailovej správy po jej ukončení (wrapup kód, kategorizácia); Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky VIII., Hodnota / charakteristika: Podpora automatického presmerovania emailu na operátora v rámci pracovnej skupiny v prípade, že operátor neprijme email v definovanom čase (RONA); Technické vlastnosti: Prichádzajúce email požiadavky IX., Hodnota / charakteristika: Podpora vytvárania email ticketu (ticketovací systém) s prideľovaním čísla ticketu; Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky I., Hodnota / charakteristika: Podpora SMTP protokolu vrátane autentifikácie (TLS), Podpora vytvárania a odosielania emailov v HTML formáte; Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky II., Hodnota / charakteristika: Podpora vkladania obrázkov do tela emailu, Podpora zasielania preddefinovaných emailových šablón; Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky III., Hodnota / charakteristika: Podpora odosielania emailov s prílohou, Podpora odosielania emailu operátorom s možnosťou definovania prezentovanej emailovej adresy operátora - kontaktného centra; Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky IV., Hodnota / charakteristika: podpora preposlania emailu mimo kontaktného centra (forward), podpora pridania ďalších adresátov odosielanej email správy (to, carbon copy); Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky V., Hodnota / charakteristika: Podpora definovania podpisu operátora a pracovnej skupiny, Podpora zadania výsledku emailovej správy po jej ukončení (wrapup kód, kategorizácia); Technické vlastnosti: Odchádzajúce emailové požiadavky VI., Hodnota / charakteristika: Podpora / možnosť posielania email ticketu aj mimo systému (externý systém) s možnosťou výberu rozsahu posielania ticketu (s prílohami alebo históriou, priebehom ticketu); Technické vlastnosti: Prichádzajúce chat požiadavky I., Hodnota / charakteristika: Smerovanie chat interakcií (na základe zdroja-iniciovania chat interakcie, zvolenej chat témy/oblasti) na pracovné skupin; Technické vlastnosti: Prichádzajúce chat požiadavky II., Hodnota / charakteristika: Podpora preposlania chat prepisu na uvedenú e-mail adresu, podpora presmerovania chat interakcie na operátora, alebo pracovnú skupinu; Technické vlastnosti: Prichádzajúce chat požiadavky III., Hodnota / charakteristika: Podpora zadania výsledku chat interackie po jej ukončení (wrapup kód, kategorizácia), Podpora paralelného spracovania viacerých chat interakcií operátorom; Technické vlastnosti: Prichádzajúce chat požiadavky IV., Hodnota / charakteristika: Podpora prioritizácie chatových interakcií, Podpora viacerých chat kanálov (pre rôzne podstránky), Podpora zmeny vyzuálu chat aplikácie (zmena loga/obrázku, farieb); Technické vlastnosti: Odposluch I., Hodnota / charakteristika: Úroveň odposluchu Listen: Supervizor môže počúvať hovor vybraného agenta, Úroveň odposluchu whisper: Supervízor môže počúvať vybraný hovor agenta a paralelne šepkať do hovoru agentovi.; Technické vlastnosti: Odposluch II., Hodnota / charakteristika: Úroveň odposluchu barge-in: Supervízor môže vstúpiť do hovoru vybranému agentovi; Technické vlastnosti: Real time reporting kontaktného centra I., Hodnota / charakteristika: Základný prehľadový set aktuálnych interakcií (pre operátor a per pracovná skupina) a to minimálne :; Technické vlastnosti: Real time reporting kontaktného centra II., Hodnota / charakteristika: Počet čakajúcich hovorov (pracovná skupina – skillset, pilotné číslo), počet abandon\zložených hovorov v queue, najdlhšie čakajúci hovor, Service Level, počet dostupných (available) operátorov; Technické vlastnosti: Real time reporting kontaktného centra III., Hodnota / charakteristika: Počet operátorov v pauze. Aktuálny stav klapiek operátorských klapiek (napr.: zvoní, obsadený, odhlásený a pod.); Technické vlastnosti: Historický reporting I., Hodnota / charakteristika: Podrobná história hovorov a nahrávok, vyhľadávatelná podľa: dátumu a času uskutočnenia, typu interakcie (prichádzajúce, odchádzajúce, všetky), stavu (answered, busy, no answer ...); Technické vlastnosti: Historický reporting II., Hodnota / charakteristika: čísla, používateľa, pracovnej skupiny - skillsetu, kontaktu, príznaku (so značkou, s nahrávkou, s dôležitou nahrávkou, s poznámkou), dĺžky trvania hovoru.; Technické vlastnosti: Historický reporting III., Hodnota / charakteristika: história stavov operátorov, prehľad skillsetov, systémové štatistiky a grafy (zaťaženie cpu, využitie diskov, ram); Technické vlastnosti: Historický reporting IV., Hodnota / charakteristika: Podpora agregovaných štatistík (15min. 1 hod, 1 deň, 1 mesiac, a pod.); Technické vlastnosti: Správa kontaktného centra I., Hodnota / charakteristika: práva cez jednotné webové rozhranie (všetky podporované funkcie musí byť možné nastaviť priamo cez unifikované webové rozhranie), musí fungovať bez nutnosti inštalácie klientských aplikácií; Technické vlastnosti: Správa kontaktného centra II., Hodnota / charakteristika: podpora základnej správy používateľov a operátorov - vytváranie a rušenie používateľov a správa hesiel , konfigurácia prichádzajúcich interakcií, volacích plánov, e-mailových plánov, nastavení chatu; Technické vlastnosti: Správa kontaktného centra III., Hodnota / charakteristika: nastavenie stavového diagramu operátorov, priraďovanie operátorov do pracovných skupín, nastavenia wallboardov, reportov a štatistík, sieťové a serverové nastavenia do úrovne oprávnenia; Technické vlastnosti: Technické vlastnosti Supervízorská aplikácia, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I., Hodnota / charakteristika: Aplikácia musí umožniť supervízorom realizovať denný manažment chodu kontaktného centra (správa agentov, skillov a pod.).; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: Poskytne pohľad na aktuálny stav kontaktného centra jednak čo sa týka agentov, ich počtov a stavov, tak aj pohľad na prebiehajúce interakcie.; Technické vlastnosti: Technické vlastnosti Operátorská aplikácia, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I, Hodnota / charakteristika: Aplikácia v slovenskom jazyku, Podpora SW agentského telefónu do operátorskej obrazovky, Ovládanie stavov agenta (prihlásenie, odhlásenie, voľby typov prestávok, wrap up),; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: Práca s hlasovým kanálom (inbound, outbound) práca s emailom (Scan, SMS, Ticket), vybavovanie všetkých typov interakcií v jednom okne, história komunikácie s klientom,; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie III., Hodnota / charakteristika: osobné štatistiky pre agenta zobrazujúce sa priamo v aplikácii na stavovej lište / agentský wallboard, preddefinované štandardné odpovede pri emailovej komunikácii (template),; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie IV., Hodnota / charakteristika: možnosť integrácie s informačným systemom CPP, možnosť ticketingového systému nad interakciami prinášajúce status požiadavky, podpora prehliadačov (IE, Chrome, Firefox),; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie V., Hodnota / charakteristika: podpora a prístup cez mobilné zariadenia, kategorizácia interakcií na základe ich obsahu pri uzavretí (wrapup), podpora presmerovania, podpora skriptov pre prichádzajúce a odchádzajúce hovory,; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie VI., Hodnota / charakteristika: podpora integrácie s MS AD z dôvodu SSO; Technické vlastnosti: Hlasová brána pre min. 30 obojsmerných kanálov (SIP), Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie, Hodnota / charakteristika: natívna podpora SIP, minimálna priepustnosť 30 kanálov , podpora HA; Technické vlastnosti: Hlasový server pre min. 20 užívateľov / agentov (SIP), Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I., Hodnota / charakteristika: natívna podpora SIP, podpora prepojenia na viac brán, minimálne 30 kanálov s možnosťou rozšírenia na 60 kanálov, minimálne 20 používateľov s možnosťou rozšírenia; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: rackové/stojanové prevedenie veľkosti 1U, RPS (Redundantné napájacie zdroje), 3x Gigabit port (metalický), podpora HA clustra, ort pre vzdialený manažment servera, podpora VLAN, podpora QoS; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie III., Hodnota / charakteristika: aplikačné a softvérové vybavenie pre plnenie funkčných požiadaviek popísaných v špecifikácii; Technické vlastnosti: Koncový IP telefón pre pracoviská operátorov, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I., Hodnota / charakteristika: farebný LCD displejo min. veľkosť 4“, 2x Gigabit port s podporou switch , podpora pripojenia rozširovacieho modulu pre ďalšie tlačidla (tzv. sekretársky modul) 20 farebných tlačidiel, podpora BLF; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: možnosť registrovať 6 SIP kont, integrovaný bluetooth, HD audio prenos, podpora PoE, podpora autoprovisioning, USB port, podpora TLS a SRTP, podpora EHS; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie III., Hodnota / charakteristika: podpora pripojenia náhlavnej súpravy cez port RJ9, odpora Hold, transfer, forward, podpora viaccestnej konferencie, call pickup, podpora adresárov (XML, LDAP); Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie IV., Hodnota / charakteristika: podpora call waiting, call logu (viac ako 100 záznamov), možnosť úpravy vzhľadu displeja; Technické vlastnosti: Náhlavná súprava pre operátorov, Hodnota / charakteristika: Hodnota / charakteristika; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie I., Hodnota / charakteristika: požiadavka je na náhlavnú súpravu dizajnovanú pre kontaktné centrá, mono prevedenie, mikrofón s potlačením šumu, podpora potlačenia škodlivých zvukov do reproduktoru operátora; Technické vlastnosti: Minimálne požadované funkcie II., Hodnota / charakteristika: sklopný mikrofón, podpora HD zvuku, penové vankúšiky reproduktoru s možnosťou výmeny, možnosť doplniť/vymeniť vankúšik mikrofónu
Technické vlastnosti: Riešenie kontaktného centra, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Operátorská aplikácia (v slovenskom jazyku), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Supervízorská aplikácia, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Hlasová brána pre min. 30 obojsmerných kanálov (SIP), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Hlasový server pre min. 20 užívateľov / agentov (SIP), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: koncový IP telefón pre pracoviská operátorov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12; Technické vlastnosti: náhlavná súprava pre operátorov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
SOITRON, s.r.o. | 3 | 137 500,00 | 20% | EUR | 6. Február 2019 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.