Obstarávanie

Komplexný informačný systém pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
459 450,00
Konečná suma(Bez DPH):
459 450,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie komplexného informačného systému pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy pre Fakultnú nemocnicu s poliklinikou Nové Zámky, ktorý pozostáva z nasledovne zostavených funkčností: Nevýhradná, časovo neobmedzená licencia (Ekonomika, účtovníctvo, Správa majetku, Inteligentná správa zdravotníckej techniky, Rozpočítavanie výnosov a kalkulácia nákladov na hospitalizačný prípad podľa metodiky ÚDZS, Manažérske výstupy); Inštalácia a implementácia softvéru; Dokumentácia, Služby podpory na obdobie 24 mesiacov (školenie, aktualizácia softvéru, riešenie vád softvéru servisná údržba, Správa softvérov, Správa aplikácie). Požaduje sa kompletné slovenské jazykové rozhranie systému; záruka 24 mesiacov dňa odo dňa prevzatia softvéru. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Asseco Central Europe, a. s. 1 459 450,00 Neuvedené EUR 19. Február 2019 239475

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Súťažné podklady 5. December 2018 5. December 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3011465/content/889082/download","filename":"Informácia_link_na_súťažné podklady.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Licenčná zmluva 25. Február 2019 25. Február 2019 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku 31. Január 2019 31. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3022459/content/908961/download","filename":"informácia o výsledku.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.