Obstarávanie

Zabezpečenie ubytovania, stravovacích služieb a prenájmu konferenčných priestorov a techniky počas pracovného stretnutia so zástupcami prevádzkovateľov prvkov kritickej infraštruktúry v dňoch 07. 11. 2016 - 08. 11. 2016


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 440,00
Konečná suma(Bez DPH):
787,50
Zaplatené:
54.68%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55120000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
Predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytnutie ubytovacích a stravovacích služieb, prenájom priestorov a techniky v rámci technicko-organizačného zabezpečenia pracovného stretnutia v dňoch 07. 11. 2016 - 08. 11. 2016.; Ubytovanie si účastníci hradia individuálne, súčasťou zmluvy bude iba rezervácia ubytovania.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Raňajky, Hodnota / charakteristika: bufetové stoly; Technické vlastnosti: Obed, Hodnota / charakteristika: dvojchodové menu (polievka a hlavné jedlo) podľa vopred dohodnutého jedálnička, min. 2 dl nealko nápoja na osobu; Technické vlastnosti: Večera, Hodnota / charakteristika: hlavné jedlo podľa vopred dohodnutého jedálnička, min. 2 dl nealko nápoja na osobu; Technické vlastnosti: Nealko nápoj, Hodnota / charakteristika: džús 100%, sladený sýtený nápoj (colový, hroznový a pod.), minerálka (perlivá, jemne perlivá, neperlivá) alebo ľadový čaj; Technické vlastnosti: Coffee break, Hodnota / charakteristika: na osobu: 1 ks káva, mlieko, cukor na osobu alebo 1 ks čaj (rôzne druhy), cukor; min. 2 dl nealko nápoj; Technické vlastnosti: Zariadenie, Hodnota / charakteristika: zariadenie hotelového typu kategórie min. 3*, s možnosťou parkovania; Technické vlastnosti: Miesto realizácie, Hodnota / charakteristika: max. do 200 km od Bratislavy; Technické vlastnosti: Ubytovacia kapacita, Hodnota / charakteristika: min. 30 osôb, min. 10 osôb samostatne na izbách, max. dvojlôžkové izby; Technické vlastnosti: Konferenčné priestory - kapacita, Hodnota / charakteristika: min. 30 osôb - školské sedenie; Technické vlastnosti: Konferenčné priestory - vybavenie, Hodnota / charakteristika: wifi free, dataprojektor, premietacie plátno, prenosný mikrofón ; Technické vlastnosti: Technické vybavenie, Hodnota / charakteristika: dataprojektor, premietacie plátno, prenosný mikrofón

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Obed dňa 07. 11. 2016 o 12.00 hod., Jednotka: osoba, Minimum: 24, Maximum: 30, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Coffe break dňa 07. 11. 2016 o 15.00 hod., Jednotka: osoba, Minimum: 24, Maximum: 30, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Večera dňa 07. 11. 2016 o 18.00 hod., Jednotka: osoba, Minimum: 24, Maximum: 30, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Prenájom konferenčnej miestnosti s kapacitou 30 osôb dňa 07. 11. 2016 v čase od 13:00 hod. do 18:00 hod., Jednotka: poldeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Prenájom technického vybavenia dňa 07. 11. 2016 v čase od 13:00 hod. do 18:00 hod., Jednotka: poldeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Raňajky dňa 08. 11. 2016 o 08.00 hod., Jednotka: osoba, Minimum: 24, Maximum: 30, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Coffe break dňa 08. 11. 2016 o 10.00 hod., Jednotka: osoba, Minimum: 24, Maximum: 30, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Obed dňa 08. 11. 2016 o 12.00 hod., Jednotka: osoba, Minimum: 24, Maximum: 30, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Prenájom konferenčnej miestnosti s kapacitou 30 osôb dňa 08. 11. 2016 v čase od 08:30 hod. do 12:00 hod., Jednotka: poldeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Prenájom technického vybavenia dňa 08. 11. 2016 v čase od 08:30 hod. do 12:00 hod., Jednotka: poldeň, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Firma Bučko s.r.o. 4 945,00 20% EUR 27. Október 2016 121634

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.