Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Základná škola Mlynská 697/7, Stropkov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 490,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
63522000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
stravovacia poukážka
Množstvo:
460.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania svojim zamestnancom v súlade s ustanovením §152 Zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov (ďalej "ZP") v blízkosti miesta pracoviska zamestnancov, a to prostredníctvom právnickej alebo fyzickej osoby, ktorá má oprávnenie sprostredkovať stravovacie služby prostredníctvom stravovacích poukážok.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 01 Stravná poukážka, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 01.1 Stravná poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: názov a logo dodávateľa; Technické vlastnosti: 01.2 Stravná poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov; Technické vlastnosti: 01.3 Stravná poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: rok platnosti stravného lístka; Technické vlastnosti: 01.4 Stravná poukáža obsahuje, Hodnota / charakteristika: nominálnu hodnotu stravnej poukážky; Technické vlastnosti: 01.5 Doba platnosti stravných poukážok, Hodnota / charakteristika: pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku, minimálne do konca roka 2016; Technické vlastnosti: 02 Vybrané stravovacie zariadenie zmluvných partnerov dodávateľa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 02.1 Umiestnenie vybraného stravovacieho zariadenia, Hodnota / charakteristika: v súlade s §152 ZP v blízkosti pracoviska zamestnancov objednávateľa; Technické vlastnosti: 02.2 Minimálny počet vybraných stravovacích zariadení zmluvných partnerov dodávateľa v sídle objednávateľa, Hodnota / charakteristika: 2; Technické vlastnosti: 02.3 Označenie vybraného stravovacieho zariadenia etiketou s logom dodávateľa, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: 02.4 Oprávnenie poskytovať alebo sprostredkovať stravovacie služby, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: 02.5 Kvalita poskytovaného jedla, Hodnota / charakteristika: musí zodpovedať príslušným normám a predpisom

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky, Jednotka: €, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3,15

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 2 0,00 0% EUR 4. August 2016 115235

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.