Obstarávanie

Strážna služba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Nitra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
149 101,27
Konečná suma(Bez DPH):
109 000,00
Zaplatené:
73.1%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
24.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Stráženie a komplexné zabezpečenie nepretržitej strážnej služby na zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa formou stráženia, informovania a obchôdzok, obsluha závorového a kontrolu kamerového systému, kontrola elektronického signalizačného zabezpečenia priestorov pokladne a časti objektu, v ktorom je umiestnený lineárny urýchľovač, výjazdy zásahového vozidla v priestoroch objednávateľa, ochrany zamestnancov objednávateľa a tretích osôb oprávnene sa nachádzajúcich v priestoroch objednávateľa. Priestory objednávateľa tvoria samostatné budovy (21) a parkoviská.; Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou - 24 hodín denne, 7 dní v týždni 3 zamestnancami dodávateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok) a to v čase od 6,00 do 18,00 - 1 zamestnanec strážnej služby na 12 hodín, v čase od 18,00 do 6,00 - 2 zamestnanci strážnej služby na 24 hodín.. ; Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou formou na vrátnici v kombinácii s pravidelnými obchôdzkami po priestoroch objednávateľa v dvojhodinových intervaloch, ktorá bude zameraná na kontrolu neporušenosti objektov a pohybu nepovolených osôb v priestoroch objednávateľa.; Zabezpečenie režimu nakladania s kľúčmi podľa internej smernice objednávateľa. Vydávanie kľúčov od určených objektov, ktoré si zodpovední zamestnanci objednávateľa preberajú na podpis v príslušnej evidencii v zmysle internej smernice objednávateľa. V pracovných dňoch vydávanie kľúčov od zadnej brány areálu objednávateľa určenému zamestnancovi technického odboru a to v prípade nahláseného vjazdu motorového vozidla s nadrozmerným nákladom.; Usmerňovanie vstupu motorových vozidiel do areálu objednávateľa, t.j. otváranie závory v prípade poruchy parkovacieho systému, podávanie informácií, kde sa v rámci areálu objednávateľa nachádzajú príslušné jednotlivé objekty a usmerňovanie návštevníkov objednávateľa. ; Obchádzková, kontrolná služba zabezpečí uzamknutie objektov v súlade s usmernením objednávateľa, kontrolu objektov s dôrazom na ich neporušenosť, kontrolu pohybu nepovolaných osôb.; Zamestnanec strážnej služby po vykonaní každej obhliadky areálu vykoná zápis v príslušnej evidencii, ktorá bude objednávateľovi kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie. Za účelom kontroly vykonanej obhliadky zamestnancom dodávateľa sa vyžaduje zabezpečenie čipového systému kontroly na vybraných objektoch objednávateľa ( objekty budú špecifikované po uzavretí zmluvy na základe dohody zmluvných strán).; Od dodávateľa sa vyžaduje aby mal k dispozícii vozidlo k výjazdu zásahovej jednotky a aby v prípade potreby na základe výzvy vlastného zamestnanca bola zásahová jednotka v areáli objednávateľa do 15 minút od nahlásenia, pričom o každom zásahu vykoná zamestnanec strážnej služby zápis v príslušnej evidencii. ; Riešenie krízových situácií a realizácia zásahu vlastnou, resp. zabezpečenou, zásahovou jednotkou, v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov objednávateľa alebo v prípade vzniku nepredvídaných situácií.; Zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Dodávateľ sa preukáže povolením na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr 1 deň pred nástupom na plnenie zmluvy. , Hodnota / charakteristika: Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. ; Technické vlastnosti: Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. , Hodnota / charakteristika: Nedodržanie všeobecne záväzných predpisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. ; Technické vlastnosti: Strážnici dodávateľa (alebo iného licencovaného právneho subjektu) budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. , Hodnota / charakteristika: Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. ; Technické vlastnosti: Dodávateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone služby. , Hodnota / charakteristika: Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. ; Technické vlastnosti: Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pre výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. , Hodnota / charakteristika: Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. ; Technické vlastnosti: Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov (strážnikov) vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. , Hodnota / charakteristika: Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. ; Technické vlastnosti: V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. , Hodnota / charakteristika: Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. ; Technické vlastnosti: Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Mesačná výška úhrady za predchádzajúci mesiac bude 1/24 dohodnutej celkovej platby. , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Objednávateľ poskytne pre výkon služby priestor vrátnice s dodávkami príslušných médií (el.energia, voda) a upratovanie bezodplatne., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 2 strážnici nepretržite, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24 hodín; Technické vlastnosti: 1 strážnik , Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12 hodín

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DUG s.r.o. 9 109 000,00 0% EUR 19. Júl 2016 114173

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.