Poskytovanie služieb podpory na platforme Dell, HP, NetApp, Vmware, Microsoft a Veeam Backup & Replication.; Podpora na území Slovenska v miestach inštalácie uvedených nižšie a v určenom rozsahu pre Oblasť č. 1 – kritické zariadenia a Oblasť č. 2 – ostatné systémy.
Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 1, Hodnota / charakteristika: SLA 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 15 min., nástup na riešenie do 4 hodín od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 1, Hodnota / charakteristika: musí byť súčasťou ponuky a zahrnutá v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 , Hodnota / charakteristika: Podpora virtuálnej infraštruktúry: 2 x vCenter server, 16 x vSphere host server v členení do datacentier, klastrov a skupín s vymedzenými zdrojmi, 36 x HyperV host serverov; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 , Hodnota / charakteristika: Podpora SAN infraštruktúry: pre 2 x SAN switche; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 , Hodnota / charakteristika: Podpora pre nasledovné typy diskových polí: 3x Netapp FAS series, 2x HP storage, 18 x Netapp E-series storage; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 , Hodnota / charakteristika: Podpora pre nasledovné typy serverov: 32 x HP DL Series, 16 x HP blade servre inštalované v chassis c7000.; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 , Hodnota / charakteristika: Podpora sieťovej bezpečnosti: pre 51 x Dell SonicWall a pre 1 x Dell SonicWall GMS.; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 2, Hodnota / charakteristika: SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie do 4 h od nahlásenia incidentu.; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 2, Hodnota / charakteristika: musí byť súčasťou ponuky a zahrnutá v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2, Hodnota / charakteristika: Podpora operačných systémov OS Windows (Server 2008 a novšie); podpora zálohovania pre Veeam Backup and Replication (min. verzia 8 a novšia).; Technické vlastnosti: Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2, Hodnota / charakteristika: Podpora vybraných aplikácií: MS AD (verzie min. 2012 a novšie) a MS Exchange (verzie min. 2013 a novšie).; Technické vlastnosti: Proaktívna podpora pre HW a SW s nasledovnými parametrami:, Hodnota / charakteristika: kontrola logov jednotlivých zariadení (viď nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov, min. 2 MD mesačne, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Zmenové požiadavky: , Hodnota / charakteristika: SLA 8x5, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min., nástup na riešenie najneskôr nasl. prac. deň, min. 2 MD mesačne, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných pauš. platbách.; Technické vlastnosti: Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci aktuálneho kalendárneho roka., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry:, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek objednávateľa; musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy, vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č. 1 a Oblasti č. 2: , Hodnota / charakteristika: Elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy, vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č. 1 a Oblasti č. 2: , Hodnota / charakteristika: Podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch.; Technické vlastnosti: Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pri prístupe a získavaní informácií:, Hodnota / charakteristika: Technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení; sprostredkovanie odborných článkov; Technické vlastnosti: Požaduje sa projektový manažment minimálne v rozsahu 1 MD mesačne a to najmä:, Hodnota / charakteristika: riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne. ; Technické vlastnosti: Požaduje sa evidencia zásahov na on-line portáli HelpDesku dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom), so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportingom vykonaných činností a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov;, Hodnota / charakteristika: incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory dodávateľa; evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu.; Technické vlastnosti: Maintenance výrobcov HW a SW (Support and Subscription) zabezpečí Objednávateľ., Hodnota / charakteristika:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Vision IT Solutions, a. s. | 4 | 52 200,00 | 20% | EUR | 19. Júl 2016 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.