Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v dvoch budovách. ; Evidencia vstupu a výstupu osôb, vjazdu a výjazdu vozidiel vrátane zamestnancov objednávateľa, predkladať objednávateľovi podľa jeho požiadaviek.; Zabezpečenie úloh, vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane najmä v mimopracovnom čase. Plnenie úloh podľa pokynov objednávania a plnenie úloh ohlasovne požiaru; Riešenie krízových situácií a napadnutie chráneného priestoru. Realizácia zásahu v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov objednávateľa.; Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie kľúčov od kancelárskych priestorov oprávneným zamestnancom.; Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie kľúčov režimových pracovísk, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárií na základe povolení.; Zabezpečenie kľúčového režimu, preberanie kľúčov od miestností od oprávnených zamestnancov.; Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie a preberanie kľúčov upratovačkám po ukončení pracovnej doby zamestnancov, kontrola kľúčov na odkladacom paneli.; Informačná služba - poskytovanie informácií a usmerňovanie návštev a klientov.; Kontrola dodržiavania stránkových hodín - primeraným spôsobom zasiahnuť voči návštevám a klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny.; Používanie kamerového systému, kontrola záznamu.; Obsluha vstupnej rampy na parkovisku, riadenie parkovania vozidiel, riešenie neoprávneného parkovania. Kontrola parkovania.; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov po opustení zamestnancov a upratovacej služby.; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov, kontrola uzamknutia kancelárií.; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov, kontrola sociálnych zariadení.; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov, pozhasínanie rozsvietených svetiel.; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov, kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy).; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov, kontrola uzamknutia kovových mreží.; Kontrola objektu (jedného )/vonkajšia počas výkonu služby, uzamknutie a neporušenosť vstupných dverí do priestorov garáží objednávateľa; Evidencia výkonu služby, písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi.; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov/po opustení zamestnancov a upratovacej služby každú hodinu.; Obsluha poplachovej signalizácie pracoviska a elektrickej požiarnej signalizácie, vypnúť ( deaktivovať) a zapnúť (aktivovať) v budove I.; Vypracovanie smernice pre pracovníkov v objekte verejného obstarávateľa v súlade s pravidlami verejného obstarávateľa.; Presné adresy budov budú poskytnuté úspešnému uchádzačovi.; Celý predmet zákazky predstavuje cca 16 738,5 osobohodín.
Technické vlastnosti: Budova I :, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1 strážnik v pracovný deň v čase (141 dní v roku), Hodnota / charakteristika: Od 05:30 hod. do 18:00 hod. ; Technické vlastnosti: 1 strážnik v kalendárnych dňoch v čase (208 dní v roku), Hodnota / charakteristika: Od 06:30 hod. do 19:00 hod. ; Technické vlastnosti: 1 strážnik v kalendárnych dňoch (208 dní v roku), Hodnota / charakteristika: Od 19:00 hod. do 06:30 hod. ; Technické vlastnosti: 1 strážnik v kalendárnych dňoch (208 dní v roku), Hodnota / charakteristika: Od 00:00 hod. do 23:59 hod. ; Technické vlastnosti: Budova II :, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1 strážnik v kalendárnych dňoch (208 dní v roku) , Hodnota / charakteristika: Od 00:00 hod. do 23:59 hod.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
DKFB PLUS, s.r.o. | 13 | 53 563,20 | 20% | EUR | 4. Júl 2016 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.