Zabezpečenie sťahovania počítačovej techniky, záznamov (dokumentácie) a kancelárskeho nábytku vrátane kompletnej manipulácie (nakládka, uloženie, vykládka) z objektov v Trnave do objektu v Bratislave, z objektu v Trnave do objektu v Trnave a z objektu v Nitre do objektu v Bratislave.; Celkové množstvo, ktoré je potrebné presťahovať: Sťahovanie 1: Z objektu 1 do objektu 3 a) interiérové vybavenie – cca 16 pracovných miest (1 pracovné miesto obsahuje 1 stôl, 1 kontajner, cca 1-2 stoličky, cca 2-3 policové skrine, cca 1 šatníkovú skriňu, 1 smetný kôš) b) interiérové vybavenie – zasadacia miestnosť - stoly – 1 ks (rokovací stôl - možnosť rozloženia stola na 6 ks (4ks/ 0,8m x 0,9m x 1,60 m, 2 ks/ 0,45m x1,62m) - stoličky – cca 16 ks ; Sťahovanie 2: Z objektu 2 do objektu 3 a) kancelárske stoličky – cca 16 ks b) krabice s kancelárskymi potrebami a pracovnou agendou - cca 16 zamestnancov, cca 10 krabíc/zamestnanec c) počítačová technika (PC, monitor, klávesnica, myš, telefón – 1 balík) – cca 16 balíkov d) tlačiarne: Rozmery, Váha, Počet: 412x440x366, 27 kg, 4 ks Spolu tlačiarní – 4 ks ; Sťahovanie 3: Z objektu 1 do objektu 2 a) interiérové vybavenie – cca 15 ks stoličiek b) krabice s kancelárskymi potrebami a pracovnou agendou – cca 15 zamestnancov, cca 10 krabíc/zamestnanec c) počítačová technika (PC, monitor, klávesnica, myš, telefón – 1 balík) – cca 15 balíkov d) tlačiarne a kopírovacie stroje: Rozmery, Váha, Počet: 370x370x270, 12 kg, 8 ks; 370x370x270, 10 kg, 7 ks; 420x420x300, 18 kg, 2 ks; 420x460x380, 25 kg, 1 ks ; Spolu tlačiarní a kopírovacích strojov – 18 ks e) dokumenty – 136 bm f) regály – 2 x 4m, 5 policové; Sťahovanie 4: Z objektu 4 do objektu 3 a) interiérové vybavenie – cca 24 pracovných miest (1 pracovné miesto obsahuje cca 1-2 stoly, 1 kontajner, 1 stolička, cca 2-3 veľké skrine, 1 šatníkovú skriňu, smetný kôš) b) krabice s kancelárskymi potrebami a pracovnou agendou – cca 24 zamestnancov, cca 15 krabíc/zamestnanec c) počítačová technika (PC, monitor, klávesnica, myš, telefón – 1 balík) – cca 24 balíkov d) tlačiarne Rozmery, Váha, Počet: 420x420x300, 18 kg, 4 ks;; 500x410x460, 27 kg, 4 ks Spolu tlačiarní – 8 ks e) dokumenty – cca 240 bm f) archívne boxy (recepty) – cca 50 krabíc ; Sťahovanie predstavuje nasledovný súbor činností: vynesenie krabíc s kancelárskymi potrebami a pracovnou agendou , dokumentov, počítačovej techniky, tlačiarní, regálov a kancelárskeho nábytku z priestorov objektu 1 a 2 v Trnave a objektu 4 v Nitre naloženie do nákladného motorového vozidla dodávateľa ukladanie dokumentácie na prevoz bude vykonávané pod dozorom zodpovednej osoby zo strany objednávateľa ; vyloženie z nákladného motorového vozidla prenesenie a uloženie krabíc s kancelárskymi potrebami a pracovnou agendou, dokumentov, počítačovej techniky, regálov a kancelárskeho nábytku do miestností v objekte 2 v Trnave a objekte 3 v Bratislave podľa zasadacieho poriadku, ktorý bude dodávateľovi poskytnutý ; - V rámci sťahovania požadujeme zapožičanie obalového materiálu (krabice, prepravky a pod.) a dodanie bublinkovej fólie a lepiacich pások minimálne 7 dní pred dohodnutým dňom sťahovania a realizáciu rozmiestnenia sťahovaného nábytku a nábytku, ktorý sa nachádza v priestoroch objektov, vrátane jeho montáže do určených kancelárií.; Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezpečnú manipuláciu s prevážaným nákladom a zároveň aj jeho bezpečné uloženie počas prevozu tak, aby počas celej doby manipulácie (nakládka, prevoz, vykládka a pod.) nedošlo k jeho poškodeniu, sprístupneniu, alebo zneužitiu.; - Zabalenie krabíc s kancelárskymi potrebami, osobnou pracovnou agendou, počítačovou technikou, tlačiarne, dokumenty, kartotéky a materiál zo skladu zabezpečí objednávateľ do krabíc zapožičaných od dodávateľa. Požadujeme sťahovanie ťažkých bremien (tlačiarní).; Požadujeme demontáž regálových systémov a ich spätnú montáž. - Atypické prvky interiérového vybavenia musia byť odborne zdemontované a spätne odborne zmontované dodávateľom. ; Požadujeme presťahovať cca 15 pracovných miest denne. - Predpokladaná doba každého sťahovania je 1 týždeň vrátane víkendu. Termíny realizácie jednotlivých sťahovaní sa nebudú prekrývať. - Dodávateľovi bude poskytnutý podrobný rozpis sťahovania a zasadací poriadok.
Technické vlastnosti: Doplňujúce špecifikácie objektov :Objekt 1 Trnava Sťahovať sa bude označený nábytok z troch NP. , Hodnota / charakteristika: V objekte nie je žiaden výťah iba schodište. Je možné parkovanie vo dvore (vjazd cez rampu). ; Technické vlastnosti: Doplňujúce špecifikácie objektov :Objekt 2 Trnava. Sťahovať sa bude z 2 a 5NP. V okolí budovy nie je možnosť dlhodobého parkovania., Hodnota / charakteristika: V objekte sa nachádza osobný výťah (pre max.8 osôb). Má nosnosť 630 kg. Je možné do vozidla nakladať v podzemnej garáži, do ktorej je vchod max do výšky 210 cm (max. karavela). ; Technické vlastnosti: Doplňujúce špecifikácie objektov :Objekt 3 Bratislava - Petržalka 1NP , Hodnota / charakteristika: V objekte sa nachádzajú dva výťahy. Každý výťah má nosnosť 630 kg. Je možné parkovanie pri budove.; Technické vlastnosti: Doplňujúce špecifikácie objektov :Nitra. Sťahovať sa bude časť 3 NP,5 NP. , Hodnota / charakteristika: V objekte sa nachádza osobný výťah. Nosnosť výťahu 630 kg.
Technické vlastnosti: Vzdialenosti medzi objektmi: Objekt 1 a objekt 3 , Jednotka: km, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 54 ; Technické vlastnosti: Vzdialenosti medzi objektmi: Objekt 2 a objekt 3 , Jednotka: km, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 53; Technické vlastnosti: Vzdialenosti medzi objektmi: Objekt 1 a objekt 2 , Jednotka: km, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1,6; Technické vlastnosti: Vzdialenosti medzi objektmi: Objekt 4 a objekt 3 , Jednotka: km, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 97
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
JOXY, s. r. o. | 7 | 7 499,00 | 20% | EUR | 12. Máj 2016 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.