Servisná podpora komunikačného systému Alcatel OmniPCX Enterprise s definovanými reakčnými dobami, servisnými výkonmi a zákl. náhr. dielmi.; Špecifikácia komunikačného systému: Alcatel OmniPCX Enterprise Crystal HW ACT, SW ver. Release 7.1, 1x karta ISDN pripojenia liniek do VTS (NPRA), 2ks karta analógového pripojenia do VTS (NDDI), 3ks karta pripojenia digitálnych pobočkových lieniek (eUA32), 25ks karta pripojenia analógových pobočkových liniek (eZ32), 1ks karta hlasovej pošty (VPU 5), 1 riadiaca karta (CPIU 6), SW A4760 Acc. Config., 1ks napájací zdroj 48V/40A, 4ks záložné batérie 12V/75Ah; Požadované služby: min. servisná podpora 24/7 (HelpDesk a telefonická online podpora pre administrátora), min. garancia dostupnosti systému 99,9%, HW OnSite Maintenance pre komponenty uvedené v špecifikácii komunikačného systému, diagnostika a riešenie problémov, zálohovanie a konfigurácií, reporting riešenia nahlasovaných problémov a požiadaviek s vykazovaním KPI na zásah, riadenie prístupových hesiel, poskytnutie náhr. riešenia max. do 48 hodín od nahlásenia výpadku (v prípade kritickej poruchy / totálneho výpadku); Definícia porúch: 1. KRITICKÁ - výpadok riadiacej časti PABX, výpadok pripojenia do VTS, viac ako 50% pobočkových liniek mimo prevádzku, 2. ZÁVAŽNÁ - viac ako 25% pobočkových liniek mimo prevádzku , 3. BEŽNÁ - ostatné poruchy
Technické vlastnosti: reakčný čas - kritická porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: reakčný čas - závažná porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: reakčný čas - bežná porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 4, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: servisný zásah na diaľku - kritická porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: servisný zásah na diaľku - závažná porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 4, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: servisný zásah na diaľku - bežná porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 8, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: servisný zásah na mieste - kritická porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 4, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: servisný zásah na mieste - závažná porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 8, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: servisný zásah na mieste - bežná porucha, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 12, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: iné konfiguračné zmeny a konzultácie - online remote support, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 4, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: iné konfiguračné zmeny a konzultácie - onsite support, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 24, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
ALCASYS, a.s. | 2 | 9 400,00 | 0% | EUR | 12. Máj 2016 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.