Obstarávanie

Pracovná zdravotná služba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária prezidenta SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 200,00
Konečná suma(Bez DPH):
575,00
Zaplatené:
47.91%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
85147000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
osoba
Množstvo:
90.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Dohľad nad pracovnými podmienkami pri prácach 1. a 2. kategórie v rozsahu podľa §30d zákona č.355/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov; * Spracovanie vstupného auditu vrátane požadovanej dokumentácie pre zamestnávateľa, vykonanie analýzy nedostatkov:; Hodnotenie faktorov práce a pracovného prostredia a spôsobu vykonávania práce z hľadiska možného vplyvu na zdravie zamestnancov, orientačné merania akreditovanými pracoviskami (v prípade potreby); Zisťovanie expozície zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možných kombinovaných účinkov na zdravie; Hodnotenie zdravotných rizík a vypracovanie posudkov o riziku pre zamestnávateľa, návrh opatrení na zníženie rizík; Kategorizácia prác : vypracovanie návrhov na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík; Vypracovanie návrhov na prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia (traumatologický plán, zoznam zakázaných prác, smernice na zobrazovacie jednotky) ; Vypracovanie odporúčaní, lehôt a náplne zdravotných prehliadok zamestnancov, vypracovanie dokumentácie o pracovnom prostredí; Poskytovanie primeraného poradenstva zamestnávateľovi, poskytovanie informácií a vzdelávania o oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, ergonómie a psychológie práce

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Rozsah prác, Hodnota / charakteristika: kompletný servis podľa § 30d zákona 355/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet zamestnancov, Jednotka: osoba, Minimum: 70, Maximum: 90, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Balsam s.r.o. 4 690,00 20% EUR 6. Máj 2016 108499

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.