Obstarávanie

Bezpečnostný projekt OOÚ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária prezidenta SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 300,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72330000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
bezpečnostný projekt
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Vypracovanie Bezpečnostného projektu v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 84/2014 Z.z. a v zmysle Vyhlášky č. 164/2013 Z.z. Úradu na ochranu osobných údajov SR o rozsahu a dokumetnácii bezpečnostných opatrení.; 2. Bezpečnostný projekt bude vypracovaný v súlade s bezpečnostnými štandardami, právnymi predpismi a medzinárodnými zmluvami, ktorými je Slovenská republika viazaná.; 3. BEZPEČNOSTNÝ PROJEKT, okrem uvedených bezpečnostných zásad obsahuje :; - identifikáciu informačných systémov a vypracovanie evidencie IS OÚ; - bezpečnostný zámer; - bezpečnostnú analýzu evidovaných IS OÚ; - závery vyplývajúce z bezpečnostného zámeru a bezpečnostnej analýzy informačného systému; - dokumentáciu pre poučenie oprávnených osôb; - dokumentáciu pre kontrolnú činnosť; - poradenskú a konzultačnú činnosť; 4. Ochranná lehota minimálne 3 mesiace na dopracovanie Bezpečnostného projektu - prípadné zmeny alebo doplnenia, ktoré vyplynú z legislatívnych zmien, alebo na základe podnetu zo strany objednávateľa .; 5. Dodanie Bezpečnostného projektu min. do 3 mesiacov od podpísania zmluvy v dvoch vyhotoveniach v písomnej forme a v jednom vyhotovení v elektronickej forme.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Bezpečnostný projekt musí byť vypracovaný v súlade , Hodnota / charakteristika: so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a v znení zákona č. 84/2014 Z.z.; Technické vlastnosti: 2. Zhotoviteľ zodpovedá za správnosť a úplnosť Diela tak,, Hodnota / charakteristika: aby bolo v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä so Zákonom a Vyhláškou; Technické vlastnosti: 3. Požaduje sa doloženie certifikátu , Hodnota / charakteristika: Certifikát Systému manažérstva informačnej bezpečnosti ISO/IEC 27001; Technické vlastnosti: 4. Požaduje sa doloženie certifikátu, Hodnota / charakteristika: Certifikát CISA

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Bezpečnostný projekt, Jednotka: súbor, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
wanet, s.r.o. 5 0,00 0% EUR 1. Apríl 2016 105646

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.