Obstarávanie

Usporiadanie kongresu PLD


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica Poprad a. s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
10 656,66
Zaplatené:
81.97%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55120000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je zabezpečenie dvojdňového podujatia, t.j. prenájom konferenčných priestorov, technického vybavenia, občerstvenia a ubytovania. Termín konania PLD - 17. a 18. marec 2017.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Kategória hotela, Hodnota / charakteristika: štvorhviezdičkový; Technické vlastnosti: 1. Ubytovanie: 2-lôžkové izby na 1 noc, Hodnota / charakteristika: počet: minimálne 50; Technické vlastnosti: 2. Stravovacie služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - obed: menu (17.3.2017), Hodnota / charakteristika: 150 osôb; Technické vlastnosti: - coffee break (17.3.2017), Hodnota / charakteristika: 200 osôb; Technické vlastnosti: - bufetové stoly (17.3.2017), Hodnota / charakteristika: 150 osôb; Technické vlastnosti: - obed: menu (18.3.2017), Hodnota / charakteristika: 150 osôb; Technické vlastnosti: 3. Prenájom priestorov, techniky:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - kongresová sála s denným svetlom + klimatizovaná, Hodnota / charakteristika: pre 250 osôb na 2 dni; Technické vlastnosti: - 2 salóniky, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - sála večer na diskusné fórum (spoločenské podujatie s pódiom a tanečným parketom) môže byť aj upravená kongresová sála - v prípade prestavby kongresovej sály na sálu na večer maximálny časový priestor na úpravu v časovom horizonte maximálne 1 hodiny, Hodnota / charakteristika: na 1 deň; Technické vlastnosti: - panely na posterov rozmeru 80 cm (šírka) x 110 cm (výška), minimálne 16 ks, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - výstavný priestor celistvý (v celku) s pripojením na el. energiu: min 20 zásuviek, 20 stolov, 40 stoličiek - v susedstve s kongresovou sálou na tom istom podlaží, Hodnota / charakteristika: 400 m2 ; Technické vlastnosti: kongresová sála, Hodnota / charakteristika: min. 660 m2; Technické vlastnosti: - technika na kongres - ozvučenie, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - dataprojektor s vysokou svietivosťou /minimálne 6000 lumen/ 3 ks v kongresovej sále, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - 3 plátna v kongresovej sále, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - pódium, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: rečnícky pult + mikrofón, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - laserové ukazovátko, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - flipchart, Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - LCD obrazovky (2 ks), Hodnota / charakteristika: na 2 dni; Technické vlastnosti: - vystavovacie ako aj kongresové priestory na jednom podlaží, Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: kapacita, Jednotka: osôb, Minimum: 250, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: vlastné parkovanie pre osobné motorové vozidlá, Jednotka: ks, Minimum: 100, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: vzdialenosť od centra mesta Poprad do, Jednotka: km, Minimum: , Maximum: 15 , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: dostupnosť od MHD, Jednotka: km, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PAXTRAVEL, s. r. o. 4 12 788,00 20% EUR 11. Marec 2016 103850

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.