Obstarávanie

Zabezpečenie rokovacích priestorov a služieb v jednom objekte


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 015,83
Zaplatené:
42.32%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55120000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
súbor definovaných požiadaviek
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Rokovania budú prebiehať počas dvoch dní a sú požadované nasledovné oblasti služieb:; A) Prenájom rokovacích priestorov; B) Poskytnutie ubytovacích služieb ; C) Poskytnutie reštauračných služieb

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: A) Časový rozsah rokovaní je nasledovný:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: A) Dňa 23.03.2016, Hodnota / charakteristika: od 12:00 hod. do 16:00 hod; Technické vlastnosti: A) Dňa 24.03.2016, Hodnota / charakteristika: od 09:00 hod. do 13:00 hod; Technické vlastnosti: C) Zabezpečenie formy a obsahu občerstvenia pre účastníkov rokovaní:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: C) Raňajky:, Hodnota / charakteristika: v hotelovom štandarde (na osobu); Technické vlastnosti: C) Coffee break: formou bufetu, Hodnota / charakteristika: 2x obložený chlebík, minerálna voda minimálne v objeme 2,5dcl a káva v objeme 1,5-2dcl (na osobu); Technické vlastnosti: C) Obed: formou servírovania, Hodnota / charakteristika: polievka, 90% mäsité jedlo min. 2 druhy, 10% bezmäsité jedlo, zeleninový šalát/obloha, nealko nápoj (na osobu); Technické vlastnosti: C) Večera: formou servírovania, Hodnota / charakteristika: slávnostná trojchodová v rozsahu: aperitív, predjedlo, hlavné jedlo 90% mäsité jedlo min. 2 druhy, 10% bezmäsité jedlo, zeleninový šalát/obloha, zákusok, nealko nápoj, káva (na osobu)

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Zabezpečenie priestorov a služieb v hoteli s min. * (v historickej budove) v termíne 23.03.2016 - 24.03.2016 pre 25 osôb, Jednotka: počet dní, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2; Technické vlastnosti: A) Zabezpečenie prenájmu rokovacích priestorov v hoteli s min. * (v historickej budove) s kapacitou pre 25 osôb na deň 23.03.2016, Jednotka: počet miestností, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: A) Zabezpečenie prenájmu rokovacích priestorov v hoteli s min. * (v historickej budove) s kapacitou pre 15 osôb na deň 24.03.2016, Jednotka: počet miestností, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: B) Zabezpečenie ubytovania vrátane raňajok pre 15 účastníkov na jednu noc z 23.03.2016 na 24.03.2016 (samostatná izba pre každého účastníka), Jednotka: počet izieb, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: C) Obed dňa 23.03.2016, Jednotka: počet , Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 25; Technické vlastnosti: C) Večera dňa 23.03.2016, Jednotka: počet , Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 25; Technické vlastnosti: C) Raňajky dňa 24.03.2016, Jednotka: počet , Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: C) Coffee break dňa 24.03.2016 dopoludnia, Jednotka: počet , Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15; Technické vlastnosti: C) Obed dňa 24.03.2016, Jednotka: počet , Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TANKBAR, s.r.o. 3 1 219,00 20% EUR 7. Marec 2016 103577

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.