Obstarávanie

Zabezpečovanie služieb BOZP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Zoologická záhrada
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 848,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 000,00
Zaplatené:
20.62%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80510000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
podľa špecifikácie
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Školenie pracovníkov BOZP, poradenské služby, pracovné úrazy a dokumentácia k BOZP.; Zabezpečenie výkonu bezpečnostno-technickej služby v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z..; Vypracovanie dokumentácie BOZP.; Poskytovanie konzultačných a poradenských služieb v oblasti BOZP.; Vykonávanie preventívnych kontrol zameraných na dodržiavanie BOZP a informovanie objednávateľa o výsledku kontrol, navrhovanie potrebných opatrení na odstránenie zistených nedostatkov.; Zastúpenie objednávateľa pri kontrolách zo strany IP.; Spolupráca so zmluvným poskytovateľom pracovnej zdravotnej služby, ktorú má objednávateľ zazmluvnenú.; Aktualizácia dokumentácie BOZP v zmysle meniacej sa legislatívy.; Vykonávanie vstupných školení novoprijatých zamestnancov v oblasti BOZP.; Účasť pri riešení pracovných úrazov.; Vykonávanie periodických školení zamestnancov v oblasti BOZP. ; Vykonávanie školení vodičov motorových vozidiel podľa požiadavky objednávateľa. ; Výkon mimoriadnych školení na jednotlivých pracoviskách obstarávateľa do 24 hod. od nahlásenia obstarávateľom.; Poskytovanie poradenstva pri vzniku pracovných úrazov alebo iných úrazov, ktoré sa stali v mieste plnenia, spísanie záznamu o registrovanom pracovnom úraze a iných dokladov potrebných pre sociálnu poisťovňu a orgány štátnej správy v oblasti inšpekcie práce za účasti a súčinnosti objednávateľa.; Súčinnosť pri vyšetrovaní okolností a príčin vzniku pracovného úrazu, smrteľného úrazu navrhovanie potrebných opatrení na zabránenie opakovania sa podobným pracovným úrazom, pri závažných pracovných úrazoch odborné poradenstvo a pomoc pri vypracovaní správy z vlastného šetrenia zamestnávateľa.; Výkon kontrol zameraných na zistenie skutkového stavu dodržiavania zákazu požívania alkoholických nápojov.; 24 hodinová telefonická dostupnosť pre prípad potrebných konzultácií, prípadne opatrení.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: počet zamestnancov objednávateľa, Jednotka: osoby, Minimum: 80, Maximum: 96, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
BOZPO, s.r.o. 5 1 200,00 20% EUR 7. Marec 2016 103544

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.