Obstarávanie

Software SWM


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
820,00
Konečná suma(Bez DPH):
566,66
Zaplatené:
69.1%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48223000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
ks
Množstvo:
45.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predĺženie licencií a aktualizácia, rekonfigurácia Kerio Connect a Kerio Control ; Kompatibilita s používaným emailovými, synchronizačnými a VPN riešeniami (koff, Cisco ASA 55xx); Zahŕňa vstavané antivírové riešenie (vrátane prislúchajúcej licencie); Podpora pracovných staníc a serverov s Windows 2003, Windows 7, MacOS, Linux 2.6 a novšie; Priama podpora existujúceho groupwareového riešenia pre klient Microsoft Outlook 2007 a novšie; Podpora protokolov XMPP, SSL+XMPP, NNTP, SSL+NNTP, LDAP, SSL+LDAP, IMAP(s), IMAP(s), Exchange; Kompatibilita so službou Active directory; Tunelovanie podporovaných protokolov cez HTTP(s); Filtrovanie SPAMu a pošty s užívateľskou konfiguráciou.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Upgrade to Kerio Control GOV, Kerio Web Filter, Sophos AV, Hodnota / charakteristika: 20 users, + 1 Year SWM; Technické vlastnosti: Upgrade to Kerio Connect GOV, Sophos AV, ActiveSync , Hodnota / charakteristika: 25 users, + 1 Year SWM

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Response time pri technickej podpore, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Fix time pri technickej podpore, Jednotka: deň, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Response time pri zlyhaní riešenia , Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
JKC, s. r. o. 1 680,00 20% EUR 17. Február 2016 102142

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.