Obstarávanie

Vykonávanie deratizačných služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
72 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
49 583,33
Zaplatené:
68.86%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90923000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
komplet
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných deratizačných služieb - jar, jeseň /na roky 2016 a 2017/; Deratizácia (likvidácia hlodavcov): zahŕňa plochy stanovíšť kontajnerov /cca 1 630/ a priľahlých plôch o výmere cca 40 000 m2; Objednávateľ požaduje, aby boli deratizačné služby vykonávané prípravkami, ktoré podliehajú schváleniu CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky je národný kompetentný orgán Slovenskej republiky) a musia sľňať všetky zdravotné a technické predpisy

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: stanovištia kontajnerov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1630; Technické vlastnosti: celkové plochy verejných priestranstiev - stanovištia kontajnerov + okolie, Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 40000; Technické vlastnosti: rozmiestnenie uzamýkateľných nástrahových staničiek min.3ks na stanovištie, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 19560; Technické vlastnosti: prípravok na báze voskových blokov o hmotnosti 200 gramov, Jednotka: gram, Minimum: 200, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Periodicita deratizačných služieb (jar, jeseň), Jednotka: počet ročne, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ASANARATES s.r.o. 3 59 500,00 20% EUR 5. Február 2016 101227

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.