Obstarávanie

Dochádzkový systém miestneho úradu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 638,19
Zaplatené:
21.98%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35123100-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
Ks
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Dodanie a inštalácia dochádzkového systému, slúžiaceho na evidenciu, kompletné spracovanie a vyhodnotenie dochádzky a nároku na stravné lístky zamestnancov s miestom výkonu práce, pričom ho bude možné prepojiť aj so systémom na spracovanie miezd (program SAMO od spol. TRIMEL s. r. o.), ; a to vrátane nákladov na dopravu, inštalácie (uvedenia do prevádzky), montáže, naprogramovania podľa požiadaviek obstarávateľa, aktualizácie príslušného softvéru podľa požiadaviek obstarávateľa; zaškolenia obstarávateľom určeného počtu zamestnancov (najviac 10) na používanie systému a podpory pri využívaní dochádzkového systému v plnom rozsahu; a to aj vrátane aplikačných správcov (počas 5 rokov od prevzatia diela) na základe samostatných požiadaviek obstarávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa písomného požiadania (postačí e-mail) zo strany obstarávateľa

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: softvér na zaznamenávanie dochádzky, výpočet odpracovaných a neodpracovaných hodín / dní / doby za týždeň a mesiac, s možnosťou nahrávania prekážok na strane zamestnanca aj zamestnávateľa oprávnenou osobou (dovoleniek, PN a OČR, ...) do programu evidencie dochádzky, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: softvér na riadenie prístupu - konfigurácia ID kariet, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: zariadenie na zaznamenávanie príchodu , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: zariadenie na zaznamenávanie odchodu, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: zariadenie na zaznamenávanie prerušenia pracovnej doby za účelom návštevy lekára, obednej prestávky, obhliadky / služobnej cesty, osobného voľna a podľa dodatočného určenia objednávateľom v zmysle platnej legislatívy, resp. dôvodu oneskoreného príchodu, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: elektronické bezkontaktné karty pre zamestnancov, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 200

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
BIOMETRIC, spol. s r. o. 4 3 165,83 20% EUR 5. Február 2016 101118

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.