Obstarávanie

Zabezpečenie zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
991,66
Zaplatené:
55.09%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80510000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
cena za službu
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Vedenie predpísanej dokumentácie BOZP podľa platných predpisov, v spolupráci s objednávateľom jej upresňovanie a doplňovanie po zmene predpisov; vykonávanie pravidelných prehliadok v objektoch objednávateľa so zameraním na zisťovanie stavu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plnenie úloh vedúcimi zamestnancami v starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci 1-krát mesačne; vykonanie pravidelných prehliadok v objektoch objednávateľa so zameraním na kontrolu skladovacích priestorov a skladacích zariadení 1-krát mesačne; Komplexný výkon bezpečnostnotechnických služieb v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov; Výkon výchovy a vzdelávania v oblasti práce v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov; Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie BOZP pri novelizácii zákona č. 124/2006 Z.z.o BOZP v znení neskorších predpisov, resp. pri technicko-organizačných zmenách; vykonávanie školenie vodičov služobných motorových vozidiel a referentských vozidiel o prevádzke a údržbe motorových vozidiel a používaní vozidiel s ohľadom na BOZP; registrovanie pracovných úrazov na základe podkladov dodaných objednávateľom; vykonávanie opakovaného oboznámenia vedúcich zamestnancov s predpismi, pokynmi a pravidlami na zaistenie bezpečnosti a zdravia pri práci a overovanie znalosti z týchto predpisov v termínoch dohodnutých s objednávateľom; zastupovanie objednávateľa pred orgánmi štátneho dozoru; školenie odbornej spôsobilosti pre prácu na vyhradených technických zariadeniach; vyšetrovanie udalostí, zisťovanie príčin udalostí s návrhom opatrení na ich odstránenie; vyšetrovanie ťažkých, hromadných alebo smrteľných pracovných úrazov a spracovanie správ z vyšetrovania; vykonávanie preventívnych kontrol na použitie alkoholu u zamestnancov v pracovnom čase (kontroly sa budú vykonávať na základe požiadavky od príslušného vedúceho zamestnanca)

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Ing. Vratislav Bargár 3 1 190,00 20% EUR 8. Január 2016 99646

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.