Obstarávanie

Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov ŠNOP Bratislava, n.o. (EVO)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
55322000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
0

Opis obstarávania

Poskytovanie služby - poskytovanie celodennej stravy pre pacientov zdravotníckeho zariadenia, vrátane dopravy na miesto určenia (dovoz) a likvidácie stravy. Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov sa požaduje v rozsahu a v súlade podľa všeobecne záväzných predpisov súvisiacich s poskytovaním stravy v zdravotníckych zariadeniach, pri rešpektovaní nutričných a energetických hodnôt platných pre jednotlivé typy stravy (základné a špeciálne diéty), ktorá je podávaná pacientom a podľa podmienok určených verejným obstarávateľom.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
17. Január 2018
Vestník:
12/2018
Predpoklad uzatvorenia v:
19. Február 2018
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
202 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
CITY GASTRO s. r. o.
IČO:
46323279
Názov:
HOOTS s.r.o.
IČO:
46447466
Názov:
DKT SYSTEM s.r.o.
IČO:
35772450
Názov:
EUREST, spol. s r.o.
IČO:
31342809
Názov:
SLOVGAST, a. s.
IČO:
00896390
Názov:
Igor Goruša - I.E.G. stravovacie služby
IČO:
11707402

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 116 písm. b) v postupe podľa § 113 a 114 nebola predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky, a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia

Vysvetlenie:

Verejný obstarávateľ zadal v decembri 2017 zadal podlimitnú zákazku, podľa § 113 ZVO, postupom verejnej súťaže, ktorú vyhlásil zverejnením Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku ÚVO č. 241/2017 zn.: 16917 - WYS zo dňa 07.12.2017. Verejný obstarávateľ následne zrušil predmetné verejné obstarávanie Informáciou o výsledku verejného obstarávania vo Vestníku ÚVO č. 253/2017 zn.: 17734 - IPS zo dňa 27.12.2017, na základe § 57 ods. 1 písm. b) z dôvodu, že nedostal ani jednu ponuku. Potreba použitia postupu priameho rokovacieho konania vyplynula z neodkladnej potreby zabezpečiť stravovanie pacientov, pričom verejný obstarávateľ má zato, že splnil všetky zákonné povinnosti vyplývajúce zo ZVO. Verejný obstarávateľ vyzve na rokovanie viacerých vybraných záujemcov, s ktorými bude rokovať o podmienkach zmluvy, pričom pôvodné podmienky zadávania zákazky sa nezmenia.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 16. Február 2018 16. Február 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945115/content/773150/download","filename":"Sprava_o_zakazke.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Súhrnný záznam zo zasadnutí komisie 16. Február 2018 16. Február 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945108/content/773105/download","filename":"Suhrnny_zaznam_zo_zasadnuti_komisie.pdf"}]
Súťažné podklady Opis predmetu zákazky 16. Február 2018 16. Február 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945142/content/773206/download","filename":"Opis_predmetu_zakazky.pdf"}]
Súťažné podklady Návrh rámcovej dohody 16. Február 2018 16. Február 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945144/content/773209/download","filename":"Navrh_ramcovej_dohody.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.