Poskytovanie služby - poskytovanie celodennej stravy pre pacientov zdravotníckeho zariadenia, vrátane dopravy na miesto určenia (dovoz) a likvidácie stravy. Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov sa požaduje v rozsahu a v súlade podľa všeobecne záväzných predpisov súvisiacich s poskytovaním stravy v zdravotníckych zariadeniach, pri rešpektovaní nutričných a energetických hodnôt platných pre jednotlivé typy stravy (základné a špeciálne diéty), ktorá je podávaná pacientom a podľa podmienok určených verejným obstarávateľom.
§ 116 písm. b) v postupe podľa § 113 a 114 nebola predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky, a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia
Verejný obstarávateľ zadal v decembri 2017 zadal podlimitnú zákazku, podľa § 113 ZVO, postupom verejnej súťaže, ktorú vyhlásil zverejnením Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku ÚVO č. 241/2017 zn.: 16917 - WYS zo dňa 07.12.2017. Verejný obstarávateľ následne zrušil predmetné verejné obstarávanie Informáciou o výsledku verejného obstarávania vo Vestníku ÚVO č. 253/2017 zn.: 17734 - IPS zo dňa 27.12.2017, na základe § 57 ods. 1 písm. b) z dôvodu, že nedostal ani jednu ponuku. Potreba použitia postupu priameho rokovacieho konania vyplynula z neodkladnej potreby zabezpečiť stravovanie pacientov, pričom verejný obstarávateľ má zato, že splnil všetky zákonné povinnosti vyplývajúce zo ZVO. Verejný obstarávateľ vyzve na rokovanie viacerých vybraných záujemcov, s ktorými bude rokovať o podmienkach zmluvy, pričom pôvodné podmienky zadávania zákazky sa nezmenia.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 16. Február 2018 | 16. Február 2018 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945115/content/773150/download","filename":"Sprava_o_zakazke.pdf"}] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Súhrnný záznam zo zasadnutí komisie | 16. Február 2018 | 16. Február 2018 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945108/content/773105/download","filename":"Suhrnny_zaznam_zo_zasadnuti_komisie.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Opis predmetu zákazky | 16. Február 2018 | 16. Február 2018 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945142/content/773206/download","filename":"Opis_predmetu_zakazky.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Návrh rámcovej dohody | 16. Február 2018 | 16. Február 2018 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/945144/content/773209/download","filename":"Navrh_ramcovej_dohody.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.