Obstarávanie

Pracovná zdravotná služba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 694 951,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 694 951,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
85100000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je poskytovanie pracovnej zdravotnej služby (ďalej iba ako PZS) v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej zákon č. 124/2006 Z. z.), v súlade s Vyhláškou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 208/2014 Z. z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť, v súlade s ustanoveniami zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov a so súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými v Slovenskej republike v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Podrobnejšie vymedzenie predmetu verejného obstarávania je v časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY. V súlade s § 30d ods. 1 písm. j) zákona č. 355/2007 Z. z. bude, ako súčasť každého základného vyšetrenia(vrátane vyšetrenia osôb vykonávajúcich práce zaradené podľa § 31 zákona č. 355/2007 Z. z. do kategórie 3 alebo 4), bez ohľadu na rizikový faktor pracovného prostredia EKG vyšetrenie, laboratórne vyšetrenie krvi (sedimentácia erytrocytov, krvný obraz a diferenciálny rozpočet, glykémia, celkový cholesterol, HDL, LDL, triglyceroly, kyselina močová, urea, kreatinín v krvi, AST, ALT, ALP, celkový bilirubín, onkomarker CA 125, PSA onkomarker, moč chemicky, stolica na okultné krvácanie), USG brucha a oftalmologické vyšetrenie.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ProCare, a.s. 2 2 694 951,00 Neuvedené EUR 12. December 2017 89617

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 19. December 2017 19. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/914132/content/765496/download","filename":"Sprava o zakazke.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 19. December 2017 19. December 2017 []
Ponuky uchádzačov Ponuka - ProCare 19. December 2017 22. November 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/903764/content/718160/download","filename":"Ponuka - ProCare.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie 16. Október 2017 16. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/888669/content/626876/download","filename":"Ziadosti o vysvetlenie - odpoved 2.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 14. September 2017 14. September 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/875292/content/571480/download","filename":"§52 (41)_ostatné.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica_časť "Ostatné"_vyhodnotenie splnenia podmienok účasti 19. December 2017 19. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/903767/content/718176/download","filename":"Zapisnica - Ostatne - splnenie podmienok ucasti.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica - Vyhodnotenie ponúk - časť "Kritériá" 19. December 2017 19. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/903769/content/718188/download","filename":"ZÁPISNICA - Kriteria - vyhodnocovanie.pdf"}]
Zmluva Zmluva o poskytovaní pracovnej zdravotnej služby 19. December 2017 19. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/914129/content/765491/download","filename":"Zmluva o poskytovaní pracovnej zdravotnej služby.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 11. September 2017 11. September 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/873007/content/559119/download","filename":"Súťažné podklady - FINAL.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 31. Október 2017 31. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/896788/content/684974/download","filename":"§52 (41)_kriteria.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie 3 17. Október 2017 17. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/889738/content/631086/download","filename":"Ziadosti o vysvetlenie - odpoved 3_zverejnenie.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zapisnica z otvarania ponuk _ cast "Ostatne" 19. December 2017 19. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/903766/content/718172/download","filename":"Zaznam_Otvaranie a vyhodnotenie_cast OSTATNE.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk - časť "Kritériá" 19. December 2017 19. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/903768/content/718178/download","filename":"ZÁPISNICA - Kriteria - otvaranie.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpoveď na žiadosti o vysvetlenie 6. Október 2017 6. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/884341/content/608749/download","filename":"Ziadosti o vysvetlenie - odpoved_zverejnenie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/884341/content/608750/download","filename":"Odpoved na vysvetlenie_priloha c. 1.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/884341/content/608751/download","filename":"Odpoved na vysvetlenia_Priloha c. 2_Zoznam pracovisk FR SR.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka 19. December 2017 19. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/903763/content/718144/download","filename":"Ponuka - TeamPrevent Sante.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o vyhodnotení ponúk 19. December 2017 19. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/903762/content/718143/download","filename":"Oznamenie_uchadzacom_o_vysledku.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.