Obstarávanie

Nákup osobných ochranných pracovných rukavíc


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
649 262,00
Konečná suma(Bez DPH):
648 664,00
Zaplatené:
99.9%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18141000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Nákup bežných ochranných úracovných rukavíc - časť 1 Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky pracovných kombinovaných rukavíc odolných proti oderu spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho. Nákup špeciálnych rukavíc časť 2 Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky špeciálnych rukavíc spĺňajúcich technické požiadavky uvedené v tejto časti súťažných podkladov na obdobie 48 mesiacov, respektíve do vyčerpania finančného limitu - maximálnej celkovej ceny v EUR bez DPH za predpokladané množstvo, uvedenej v návrhu rámcovej dohody pre túto časť predmetu zákazky v záložke Zmluvné podmienky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta dodania uvedeného v bode 6.2 návrhu rámcovej dohody, na základe objednávok v množstve a v čase podľa potrieb kupujúceho

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Rempo s.r.o. 1 449 007,00 Neuvedené EUR 23. November 2017 89453
HOLÍK Slovakia, s.r.o. 1 199 657,00 Neuvedené EUR 23. November 2017 89454

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Nákup osobných ochranných pracovných rukavíc a špeciálnych rukavíc 17. August 2017 17. August 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/864751/content/632672/download","filename":"Informácia k zverejňovaniu na profile.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.