Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre zamestnancov NBS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 472 635,00
Konečná suma(Bez DPH):
3 472 635,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55500000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: -poskytovanie stravovacích služieb v budove ústredia NBS, I. Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava, výroba, príprava a podávanie stravy pre zamestnancov Národnej banky Slovenska v požadovanom rozsahu, formou objednávkového systému deň vopred alebo v aktuálny deň do 8:30 hod. bezhotovostnou platbou prostredníctvom stravných lístkov. Odoberanie stravy samoobslužným spôsobom, s priemerným počtom denne vydaných jedál 500 (maximálne 750) a stravovanie s obsluhou denne v salóniku NBS, -doplnkový predaj v bufete nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, v požadovanom rozsahu, formou hotovostnej platby alebo bezhotovostnej platby (stravnými lístkami), -resp. stravovanie pri podujatiach organizovaných objednávateľom (napr. zahraničné návštevy), stravovanie pri pracovných akciách, pri stretnutí bývalých zamestnancov - dôchodcov banky, na základe včasnej objednávky objednávateľa.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Jana Černá 3 3 472 635,00 Neuvedené EUR 17. Október 2017 88570

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov Cenová ponuka 20. Október 2017 20. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891312/content/637249/download","filename":"CP_Jana Černá.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Cenová ponuka 20. Október 2017 20. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891318/content/637307/download","filename":"CP_Compass Group Slovakia.pdf"}]
Zmluva Zmluva na zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre zamestnancov NBS a súvisiaca Zmluva o nájme nebytových priestorov 20. Október 2017 20. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891339/content/637373/download","filename":"Zmluva o zabezpečení stravovania.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891339/content/637374/download","filename":"Zmluva o najme.pdf"}]
Súťažné podklady Vysvetlenie súťažných podkladov 14. Júl 2017 14. Júl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/848732/content/559107/download","filename":"PROFIL_Vysvetlenie SP FINAL Zabezpecenie stravovania.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 20. Október 2017 20. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891329/content/637348/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 7. Júl 2017 7. Júl 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/844261/content/678594/download","filename":"SP_zaslanie.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/844261/content/678595/download","filename":"Príloha č. 1 k časti C súťažných podkladov_návrh Zmluvy a zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre zamest.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/844261/content/678596/download","filename":"Príloha č. 2 časti C súťažných podkladov_návrh Zmluvy o nájme nebytových priestorov.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/844261/content/678597/download","filename":"Príloha č. 2_návrhu Zmluvy o nájme nebytových priestorov_špecifikácia hnuteľných vecí.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica o vyhodnotení ponúk 20. Október 2017 20. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891292/content/637208/download","filename":"Zapisnica z vyhodnocovania ponuk.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891292/content/637209/download","filename":"Zapisnica z vyhodnotenia ponuk.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 20. Október 2017 20. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891305/content/637240/download","filename":"Zapisnica o posúdení splnenia podmienok účasti.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Cenová ponuka 20. Október 2017 20. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891325/content/637316/download","filename":"CP_CITY GASTRO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 24. August 2017 24. August 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/867577/content/647978/download","filename":"NBS1-000-011-122_výsledok.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 20. Október 2017 20. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/891285/content/637171/download","filename":"Zapisnica z otvarania ponuk.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.