Obstarávanie

Kontrola a servis bezpečnostných systémov a systémov požiarnej signalizácie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
980 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
961 263,33
Zaplatené:
98.08%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50610000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú odborné prehliadky, odborné skúšky, servis a opravy Integrovaného bezpečnostného systému (ďalej len ako IBS) prevádzkovaného v objektoch Kancelárie NR SR v Bratislave, ktorého súčasťou sú podsystémy elektrickej požiarnej signalizácie (EPS), elektrickej zabezpečovacej signalizácie (EZS), systémy kontroly vstupu (SKV) a kamerový systém (CCTV). Predmet zákazky je v členení, rozsahu, a lehotách stanovených vyhláškou MV SR č. 726/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenie jej pravidelnej kontroly a Vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, plynovými, zdvíhacími a elektrickými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. Poskytovanie technických služieb podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v znení neskorších predpisov v rozsahu vykonávania pravidelných kontrol, údržby a záručného a mimozáručného servisu elektrických zabezpečovacích systémov (EZS), poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí. Súčasne pri výkone odborných prehliadok a odborných kontrol požadujeme postupovať v zmysle ďalších právnych predpisov a záväzných technických noriem, najmä: zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, technických noriem STN P CLC/ZS 50131-7:2004, TNI 33 4591 a návodov a doporučení výrobcov zariadení. Záručný servis vykonaný vykonávateľom je bezodplatný. Predmetom zákazky je aj výmena a oprava vadných zariadení, ktorých potreba vyplynie z pravidelných kontrol a odborných skúšok bezpečnostných systémov a s tým súvisiacej demontáže vadného zariadenia a dodávky a montáže nového zariadenia alebo opraveného zariadenia. Servis je podľa závažnosti vykonávaný v čase 7/24.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SecuriLas, s.r.o. 1 1 153 516,00 20% EUR 24. Júl 2017 86626

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 16. Jún 2017 16. Jún 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/834267/content/630287/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady_doplnené 20. Marec 2017 20. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/791782/content/649635/download","filename":"11_01_SP_na zverejnenie.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 10. Február 2017 10. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/778539/content/579047/download","filename":"SP_na zverejnenie.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 17. Máj 2017 17. Máj 2017 []
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 2. Máj 2017 2. Máj 2017 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.