Obstarávanie

Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúceho objektu MsÚ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žiar nad Hronom
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
239 471,00
Konečná suma(Bez DPH):
235 142,00
Zaplatené:
98.19%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Komplexné zateplenie celého objektu, výmena okien, dverí a presklenných stien, vyregulovanie sústavy UK po zateplení, návrh novej bleskozvodovej sústavy + elektroinštalácia (súvisiaca s preložkami po zateplení). Stavebno-architektonický návrh na objekt MsÚ vychádza z maximálneho rešpektovania existujúceho architektonického vzhľadu a tvaroslovia, avšak s tým, že objekt bude spĺňať všetky technické požiadavky a štandardy vyplývajúce z platných legislatívnych predpisov o energetickej hospodárnosti budov. Predmetným riešením nezasahujeme do existujúceho dispozičného riešenia objektu MsÚ. Po zrealizovaní stavebných úprav najmä zateplenia administratívnej budovy - objektu MsÚ bude tento objekt spĺňať všetky technické požiadavky a štandardy vyplývajúce z platných legislatívnych predpisov ( zákon č.555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Vyhláška MDVRR SR č.364/2012 Z.z. ktorou sa vykonáva zákon č.555/20015 Z.z.) a technických noriem v Slovenskej republiky (STN 73-0540-2) ). Znížia sa tepelné straty budovy, zníži sa spotreba energii, dosiahne sa tepelná pohoda, znížia sa náklady na prevádzku, zvýši sa energetická účinnosť a pod.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ZUS servis, s.r.o. 1 235 142,00 Neuvedené EUR 10. Júl 2017 85229

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Odkaz na súťažné podklady 10. Máj 2017 10. Máj 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/819107/content/672602/download","filename":"Súťažné podklady - Josephine.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.