Obstarávanie

Správa ciest ŽSK - havarijný stav servera


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 625,00
Konečná suma(Bez DPH):
69 625,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48800000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom rokovania je dodanie služby. Aplkácia ORIS je podnikový informačný systém pre Správu ciest ŽSK, ktorý obsahuje špecifickú metodiku používanú pri spracovávaní prvotných dát vznikajúcich počas správy a údržby ciest II. a III triedy. Jednotlivé moduly umožňujú denný zápis údajov o výkonoch, odpracovaných hodinách, spotrebe PHM použitých vozidiel. Evidujú a účtujú sa všetky dodávateľské faktúry, vystavujú sa odberateľské faktúry, vedie sa evidencia majetku, generujú sa príkazy na úhradu, vedie sa saldo pohľadávok a záväzkov. Vytvárajú sa kalkulácie a cenové podklady pre fakturáciu. Spracovávajú sa podklady pre spracovanie miezd. Na to, aby sa dali dodržať zákonmi stanovené termíny, je potrebné robiť denné záznamy všetkých pohybov počas celého mesiaca. Keďže došlo k preukázateľnému výpadku funkčnosti aplikácie ORIS (zlyhanie diskového subsystému), čo vážne narušilo plynulý chod našej organizácie na základe servisného protokolu je potrebná urýchlená výmena servera.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
7. December 2016
Vestník:
238/2016
Predpoklad uzatvorenia v:
Dátum neuvedený
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
69 625,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
Slovak Telekom, a.s.
IČO:
35763469

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 116 písm. c) zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno postupovať podľa § 109 až 111 alebo § 113 a 114 alebo

Vysvetlenie:

Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že sú splnené všetky tri podmienky podľa rozhodnutia Európskeho súdneho dvora, ktoré umožňujú uplatniť priame rokovacie konanie z dôvodu mimoriadnej udalosti (t. j. havarijný stav servera Správy ciest ŽSK, a to v súlade s metodickým usmernením číslo 12399-5000/2013 zo dňa 23.10.2013 vydaným Úradom pre verejné obstarávanie: 1.Existencia nepredvídateľnej udalosti Dôkazy: Odborný servisný protokol zo dňa 30.11.2016. 2.Časová tieseň, kedy nie je možné dodržať časové limity stanovené pri iných postupoch verejného obstarávania Dôkazy: Následky pri úplnej strate funkčnosti servera uvedené v odbornom servisnom protokole. 3.Kauzálna väzba medzi nepredvídateľnou udalosťou a časovou tiesňou Dôkaz: kauzálna väzba je daná okolnosťami podľa dôkazov, ktoré sú uvedené pod bodom 1. a 2.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Slovak Telekom, a.s. 1 69 625,00 Neuvedené EUR 22. December 2016 77877

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Zmluva o poskytnutí služieb 5. Január 2017 5. Január 2017 []
Správa o zákazke Správa o zákazke 5. Január 2017 5. Január 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/758871/content/477152/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.