Obstarávanie

Spracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dohľadu: Prístavba budovy Stredoslovenského ústavu srdcových a cievnych chorôb, a. s. Preventívno ambulantné diagnostické centrum na parcelách č. 463/4, 463/120 a 463/169 v Banskej Bystrici.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
278 350,00
Konečná suma(Bez DPH):
278 350,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie, vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie, vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby - realizačný projekt) a výkon odborného autorského dohľadu. Zámerom investora je riešiť prístavbu Preventívno ambulantného diagnostického centra (ďalej len PADC) päťpodlažnou budovou (jedno podzemné a štyri nadzemné) v pôdorysnom tvare L, prepojenou minimálne na prízemí s hlavnou budovou SUSCCH a .s. uzavretým spojovacím krčkom. Navrhovaná prístavba bude v mieste terajšej šikmej areálovej komunikácie. Obe budovy bývalej mikrobiológie a patológie sa zbúrajú, na ich mieste sa zrealizuje nová príjazdová komunikácia, parkoviská a pred budovou sa zrealizuje rozptylová nástupná plocha pre peších. Z hľadiska urbanistického prístavba PADC doplní komplex budov SÚSCCH a.s. nerušivým dojmom, výškovo nenaruší prevádzku heliportu na hlavnej budove, vytvára nové parkoviská a komunikáciu pred budovou PADC. Vo vzniknutom nádvorí riešiť otočisko sanitiek a vozidiel zásobovania s prekrytým vjazdom, vytvoriť nové miesta pre parkovanie sanitiek, zásobovania a jedno miesto pre ZTP. Návrh riešenia umožní do budúcna priamy výjazd z areálu do oboch smerov po dopravnom vyriešení križovatky na ulici K nemocnici, čím bude možné v budúcnosti vylúčiť dopravu - hlavný príjazd k ústavu popod podjazd budovy, ktorá je v súkromnom vlastníctve s obmedzenou podchodnou výškou 3,7m. Príjazd pacientov na diagnostiku pred budovu umožní ich vystúpenie z vozidiel priamo do budovy, plánované sú dve státia na vystúpenie. Pred budovou PADC centra sa vytvorí 23 nových parkovacích miest z toho dve pre ZTP. Z hľadiska architektonického bude táto nová hmota vytvárať hlavnú fasádu ústavu, vnímateľnú verejnosťou prichádzajúcou do SÚSCCH a. s. či už pešo, alebo autom. Bude viditeľná aj z mestskej komunikácie napojenej na obchvat mesta, čomu tak dnes nie je, čím zatraktívni aj vizuálny dojem komplexu ústavu, ako ústavu zachraňujúcemu zdravie a životy pacientov. Dispozične umožniť možnosť zlúčenia urgentného príjmu ústavu s urgentným príjmom PADC centra a tým v mieste terajšieho urgentného vjazdu, prístupného len cúvaním, napríklad vyriešiť odvoz a skladovanie biologických a iných infekčných odpadov. Pacienti z PADC centra budú môcť ísť na oddelenia SÚSSCH a.s. a naopak, bez východu do exteriéru. V suteréne riešiť pracoviská MRI a CT, hospodárske a skladové zázemie PADC. Na prízemí 1.NP bude ústavná lekáreň, časť ambulancií, urgentný príjem a bufet, na 2- 4.NP budú prevádzky zvyšných ambulancií a vyšetrovní diagnostického centra, strojovňa VZT, plynová kotolňa s výmenníkmi TUV a denné miestnosti personálu PADC. V budove budú výťahy aj lôžkové potrebnej kapacity. Predpokladaná hrubá plocha stavby je 5.000m2. Predpokladaný investičný náklad stavby: 7 232 000,- EUR bez DPH.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ZDRAVOPROJEKT BRATISLAVA s.r.o. 1 278 350,00 0% EUR 26. Marec 2015 77000

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.