Obstarávanie

Dodávka služieb pre Rozpočtový informačný systém (RIS)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 320 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
11 100 000,00
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212442-9
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečiť funkčný rozvoj Rozpočtového informačného systému, ktorý je kľúčovým informačným systémom riadenia verejných financií. Implementáciou nových funkčností do RIS sa zabezpečí zefektívnenie a skvalitnenie podpory rozpočtového procesu na Ministerstve financií, rozpočtových kapitolách ako aj organizáciách štátnej správy a samosprávy. Predmet zákazky pokrýva zabezpečenie nasledujúcich oblastí rozvoja systému: 1.Zmeny existujúceho riešenia pre potreby spracovania návrhu rozpočtu verejnej správy Potreba zmien je primárne vyvolaná legislatívnymi a metodickými zmenami, ktoré sa rozpočtového procesu akýmkoľvek spôsobom dotýkajú. Jedná sa hlavne o zákon o rozpočtových pravidlách verejnej správy (523/2004 Z.z.) a s ním súvisiacich metodických pokynov a príručky pre zostavenie návrhu rozpočtu verejnej správy. Výraznými zmenami sa v súčasnosti prejavuje prechod na novú európsku metodiku vykazovania národných a regionálnych účtov ESA2010. Ďalšie zmeny bývajú vyvolané potrebou optimalizácie vybraných procesov v rámci systému RIS a to z dôvodov zachytenia rôznych výnimiek a pravidiel, ktoré sa v implementovanom procese nachádzajú a neboli doteraz aplikačne plne podporené. Každoročnými zmenami do úprav do rozpočtovej klasifikácie je potrebné vykonať úpravy a aktualizáciu číselníkov, tlačové zostavy a modifikovať existujúcu funkcionalitu aplikačného programového vybavenia RIS vo všetkých jeho súvisiacich moduloch. 2.Úpravy modulu Register účtovných závierok Register účtovných závierok predstavuje centrálne úložisko účtovných závierok a súvisiacich dokumentov, ktorého úlohou je zjednodušenie procesov predkladania týchto dokumentov pre podnikateľov, zjednodušenie procesov využívania informácií z účtovných závierok vo verejnej správe a sprehľadnenie podnikateľského prostredia. Zmeny existujúceho riešenia budú spočívať v modifikácií súčasného informačného systému RÚZ, implementácii nových funkčností, skvalitnení a zefektívnení procesov prijímania, ukladania, zobrazovania a poskytovania účtovných závierok verejnosti a subjektom a informačným systémom verejnej správy. V rámci zabezpečenia rozvoja, zmeny existujúceho riešenia a v modifikácií súčasného informačného systému RÚZ bude realizované: a)Integrácia na nový informačný systém Finančnej správy (v nadväznosti na spustenie ISFS) b)Úprava integrácie kvôli zasielaniu dokumentov bez DIČ c)Zmeny systému vyplývajúce zo zmien v legislatíve d)Transferové oceňovanie e)Monitoring zmien - upozornenie na zmeny UJ resp. UZ f)Riešenie pre archiváciu g)Analýza dopadov zákona o e-Governmente na RÚZ h)Analýza napojenia na Register právnických osôb ŠÚSR i)Vydávanie kópií z RÚZ elektronickou cestou analýza, štúdia realizovateľnosti j)Nasadenie RÚZ do záložného centra DC k)Poskytovanie údajov pre ŠÚSR z RÚZ 3.Úpravy v integračných väzbách RIS na ostatné systémy riadenia financií verejného sektora ako aj na rezortné systémy kapitol ŠR a organizácií Priebežná potreba úprav integračných rozhraní RIS vyplýva jednak z požiadaviek externých systémov na rozširovanie služieb poskytovaných zo strany RIS (v takom prípade je predpokladom úprava existujúcich rozhraní v RIS), a jednak z požiadaviek kmeňových používateľov RIS na zvyšovanie, resp. udržiavanie kvality údajov poskytovaných RIS. V rámci realizácie predmetu projektového zámeru budú vykonávané analytické, konzultačné a implementačné práce súvisiace so zmenami v metodike (III. programové obdobie) a vyplývajúce z požiadaviek používateľov v oblasti sledovania prostriedkov ŠF a KF. Všetky práce budú vykonávané vo väzbe na Rozpočtový informačný systém. Realizované budú predovšetkým: požiadavky súvisiace s dopadmi na integráciu systémov RIS a ISUF (ITMS) zmenové požiadavky pre modul Adicionalita úpravy v systéme RIS súvisiace s procesmi manažmentu prostriedkov ŠF a KF 4.Rozšírenie archívu údajov Rozšírenie archívu je potrebné realizovať do hĺbky aj do šírky. Rozšírenie do hĺbky znamená rozšíriť archiváciu o ďalšie údaje organizácií a kapitol ŠR (programové štruktúry v jednotlivých rokoch, ukončené investičné akcie a pod.). Rozšírenie do šírky znamená dobudovať úložisko reportov, ktoré umožní používateľom uchovávať vygenerované tlačové zostavy z produkčného systému v archíve a v budúcnosti ich opätovne prezerať. Systém by mal umožniť vyhľadávanie a usporiadanie tlačových zostáv podľa zvolených kritérií používateľom na základe preddefinovaných vyhľadávacích kritérií s rôznou úrovňou na základe zvoleného prístupu dokumentového systému. Poslednou nadstavbou nad súčasnú funkčnosť je dobudovanie používateľského reportingu, ktorý umožní vytvárať ľubovoľné pohľady nad historickými dátami uloženými v celom archíve (t.j. aj z viacerých archívnych modulov naraz) pre dostatočne skúseného používateľa prostredníctvom predpripraveného navigátora. 5.Konsolidácia procesov programového rozpočtovania Zabezpečenie celého procesu rozpočtovania v kapitolách štátneho rozpočtu s dopracovaním možnosti sledovania zmien a analýz údajov, ako aj tesnejšieho previazania tvorby cieľovo-orientovaného rozpočtovania so samotným procesom zostavenia rozpočtu a jeho následného monitorovania a hodnotenia. 6.Funkčné rozšírenie RISSAM Zabezpečiť zmeny funkcionality systému v rámci produkčnej prevádzky pre skvalitnenie a zefektívnenie práce s RISSAM ako napríklad podpora centrálneho spracovania rozpočtov na úrovni metodických okruhov, rozšírenie manažérskych prehľadov, importov a tlačových zostáv. Navrhované vylepšenia vychádzajú z reálnych skúseností na základe podnetov od používateľov systému na úrovni obecných a mestských úradov, ako aj používateľov v roli metodikov daňových úradov. 7.Zabezpečenie metodického rozvoja rozpočtovania vo verejnej správe V rámci zabezpečenia metodického rozvoja rozpočtovania vo verejnej správe budú zefektívnené a upravené procesy: a)Kontinuálneho rozpočtovania (dopad úprav schváleného rozpočtu na prípravu návrhov) b)Zmien rozpočtovej klasifikácie c)Podpory tvorby a úprav rozpočtu na organizácii d)Integrácie RIS na výkazníctvo ŠP e)Portálu Dotácie MF SR V rámci rozvoja funkcionality bude zabezpečené aplikovanie moderných postupov a nástrojov pre zvýšenie kvality aplikačnej podpory rozpočtového procesu vo verejnej správe. Taktiež aj zabezpečenie udržateľností systému ako aj zabezpečenie školenia používateľov systému.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PosAm, spol. s r.o. 1 13 320 000,00 20% EUR 29. September 2015 76877

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Dodatok č. 1 10. Jún 2016 10. Jún 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/675701/content/434811/download","filename":"Dodatok č. 1.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z rokovania 10. Jún 2016 10. Jún 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/675691/content/434793/download","filename":"Zápisnica_z_rokovania_PosAm, spol. s r.o._.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 10. Jún 2016 10. Jún 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/675687/content/434787/download","filename":"Sprava_o_zakazke.pdf"}]
Iný dokument k zákazke zverejnenie zmluvy v CRZ 10. Jún 2016 10. Jún 2016 []
Iný dokument k zákazke Zverejnenie dodatku č. 1 v CRZ 10. Jún 2016 10. Jún 2016 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.