Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok, plnenie RD za III. Q. 2015


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad vlády Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
32 691,00
Konečná suma(Bez DPH):
27 242,50
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55311000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % najnižšia cena za stravovacie lístky
  • 20 % najnižší počet stravovacích zariadení

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je odplatné zabezpečenie služieb hromadného stravovania formou stravovacích poukážok s ochrannými prvkami pre Úrad vlády SR v priebehu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Služby budú poskytované v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v platnom znení (ďalej len ZP) a zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov v platnom znení (ďalej len zákona o ochrane nefajčiarov). Stravovanie je zabezpečené s ponukou obedového menu s podávaním polievky, hlavného jedla a vhodného nápoja a s možnosťou vlastného výberu z jedálneho a nápojového lístka najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach, s celoročnou prevádzkou počas pracovného týždňa podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na území SR, ale najmä v blízkosti sídiel a prevádzok verejného obstarávateľa. Dodávateľ zabezpečuje dovoz stravných lístkov do miesta dodania, do sídla Úrady vlády Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto do 24 hodín od ich objednania.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 3 32 691,00 20% EUR 7. Júl 2014 74633

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Suma skutočne uhradeného plnenia Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 49a, ods. 1 písm. d) bod 2 29. Marec 2016 29. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/637891/content/637858/download","filename":"Doxx.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 64, ods. 1 písm. d) bod 1 9. Október 2017 9. Október 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/885247/content/612573/download","filename":"§64 tabuľka-DOXX.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Rámcová dohoda o zabezpečení poskytovania stravovania zamestnancov č. 864/2014 26. Marec 2015 26. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/228119/content/102346/download","filename":"DOXX.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 27. Máj 2014 27. Máj 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/228107/content/102059/download","filename":"SP Stravovanie zverejnene.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 28. Máj 2014 28. Máj 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/228110/content/102145/download","filename":"STRAVO Zapisnica podmienky ucasti 1.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/228110/content/102146/download","filename":"STRAVO Zapisnica podmienky ucasti 11.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 21. Júl 2014 21. Júl 2014 []
Suma skutočne uhradeného plnenia Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 64, ods. 1 písm. d) bod 2 28. Marec 2017 28. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/795771/content/671926/download","filename":"DOXX.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 30. Júl 2014 30. Júl 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/228116/content/102294/download","filename":"STRAVENKY_Správa o zákazke.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.