Obstarávanie

Spotrebný kancelársky materiál


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
60 322,00
Konečná suma(Bez DPH):
50 268,33
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka spotrebného kancelárskeho materiálu, pričom zákazka je rozdelená na dve samostatné časti, Časť č. I. Kancelárske potreby a kancelársky papier, a Časť č. II. Tonery.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Tibor Varga TSV PAPIER 1 32 642,00 20% EUR 1. Október 2015 73157
CLEAN TONERY, s.r.o. 1 27 680,00 20% EUR 2. Október 2015 73158

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva 3. September 2015 3. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178975/content/289965/download","filename":"Rámcová dohoda-Tibor Varga TSV PAPIER_2015.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o otváraní ponúk časť Kritériá 16. Apríl 2015 16. Apríl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178966/content/82593/download","filename":"UVO_informacia o otvarani ponuk_Kriteria.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 11. Február 2015 11. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289948/download","filename":"A1. Pokyny pre uchadzacov.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289949/download","filename":"A2 Podmienky ucasti uchadzacov.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289950/download","filename":"A3 Kriteria na vyhodnotenie ponuk_casť č. I_kancel potreby.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289951/download","filename":"A3 Kriteria na vyhodnotenie ponuk_casť č. II_tonery.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289952/download","filename":"B1. Opis predmetu zákazky_časť č. I_kancel potreby.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289953/download","filename":"B1_Priloha c. 1_specifikacia a kalkulacia_cast c. I_kancel potreby.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289954/download","filename":"B1. Opis predmetu zákazky_časť č. II_tonery.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289955/download","filename":"B1_Priloha c. 1_špecifikacia a kalkulácia_časť č. II_tonery.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289956/download","filename":"B2 Sposob urcenia ceny.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289957/download","filename":"B3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky_časť č. I_kancel potreby.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289958/download","filename":"B3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky_časť č. II_tonery.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178960/content/289959/download","filename":"Príloha c. 1 k sutaznym podkladom_Aukcny poriadok.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o otváraní ponúk časť Ostatné 11. Február 2015 11. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178963/content/82562/download","filename":"UVO_informacia o otvarani ponuk_Ostatne.pdf"}]
Zmluva Zmluva 3. September 2015 3. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178978/content/82598/download","filename":"Rámcová dohoda- CLEAN TONERY_2015.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 16. Jún 2015 16. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178972/content/82580/download","filename":"Profil_vyhodnotenie ponúk_tonery_II cast.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 16. Jún 2015 16. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/178969/content/82469/download","filename":"Profil_vyhodnotenie ponúk_kancel potreby_I cast.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 28. September 2016 28. September 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/715974/content/516984/download","filename":"Správa o zákazke podľa § 21 ods. 3_spotrebny kancelarsky material.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.