Obstarávanie

Upratovanie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
K13-Košické kultúrne centrá
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
479 549,00
Konečná suma(Bez DPH):
399 624,16
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 8 % Celková cena za mimoriadne upratovanie na základe objednávky nad rámec harmonogramu
  • 7 % Celková cena za dennú silu na upratovanie počas kultúrnych podujatí v EUR
  • 60 % Celková cena za pravidelné upratovanie v EUR
  • 3 % Celková cena za umývanie preskleného opláštenia Kulturparku (obojstranne)
  • 20 % Celková cena za strojové čistenie a chemická čistenie podláh (polymerizácia): PVC, dlažba, liaty betón v EUR
  • 2 % Celková cena za odstraňovanie grafitov v EUR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelné a nepravidelné upratovanie administratívnych a spoločných priestorov objektov K13 Košické kultúrne centrá. 2.1 Opis položiek 1. Pravidelné upratovanie zahŕňa: 1.1 Upratovanie priestorov Kulturparku, 1.2 Upratovanie priestorov Kunsthalle, 1.3 Upratovanie priestorov výmenníkov. 2. Nepravidelné upratovanie zahŕňa: 2.1 Umývanie preskleného opláštenia Kulturparku (obojstranne), 2.2 Strojové a chemické čistenie podláh (polymerizácia): PVC, dlažba, liaty betón, 2.3 Denná sila počas kultúrnych podujatí (Kulturpark, Kunsthalle, výmenníky, Amfiteáter), 2.4 Odstraňovanie grafitov, 2.5 Mimoriadne upratovanie na základe objednávky nad rámec harmonogramu. Podrobný opis a harmonogram upratovacích služieb ako aj predpoklad spotreby hygieny, prania bielizne a čistenia rohoží je uvedený v Prílohe č. 3 súťažných podkladov. Plochy a frekvencie upratovacích služieb v jednotlivých objektoch sú uvedené v Prílohe č. 4 súťažných podkladov. Požadované služby musia byť poskytované v stabilnej kvalite, s jednoznačným definovaním právomocí a zodpovednosti. Musí byť zabezpečené, že pre dodržanie požadovanej kvality budú stanovené požiadavky ako uskutočňovať jednotlivé procesy (súhrn všetkých činností, z ktorých sa skladá fungovanie celej spoločnosti - nakupovanie, manažment, riadenie dokumentov a záznamov, personalistika, kontrola atď.) v spoločnosti riadeným spôsobom, a to prostredníctvom zavedených opatrení na zabezpečenie kvality. Požadované služby musia byť poskytované tak, aby boli riadené a kontrolované riziká pre bezpečnosť práce a ochranu zdravia pri práci. V nadväznosti na Zákonník práce a vzhľadom na prostredie, ktoré je potenciálne rizikové pre zdravie zamestnancov poskytujúcich požadované služby, je dôležité, aby bola bezpečnosť práce a ochrana zdravia pri práci zaistená prostredníctvom zavedeného systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Požadované služby musia byť poskytované tak, aby mali minimálny negatívny vplyv na životné prostredie. Sledovanie environmentálneho dopadu na životné prostredie musí byť zabezpečené prostredníctvom zavedeného systému ekologického systému riadenia.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LUX - KOŠICE, s.r.o. 3 479 549,00 20% EUR 22. December 2015 73132

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Informácia podľa § 41 ods. 1 zákona: otváranie častí ponúk „Ostatné“ 22. Október 2015 22. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143123/content/68411/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-par41-ostatne.pdf"}]
Ponuky uchádzačov LUX - KOŠICE, s.r.o. 5. Január 2016 5. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143138/content/68227/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-ponuka-LUX.pdf"}]
Ponuky uchádzačov AB Facility s. r. o. 5. Január 2016 5. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143102/content/68068/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-ponuka-AB_Facility.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 5. Január 2016 5. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143108/content/68047/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-zapisnica-3-vyhodnotenie-O.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143108/content/68048/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-zapisnica-5-vyhodnotenie-kriteria.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 13. Október 2015 13. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143117/content/68024/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-SP-info-1-oprava.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia podľa § 41 ods. 1 zákona: otváranie častí ponúk „Kritériá“ 19. November 2015 19. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143126/content/68606/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-par41-kriteria.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 5. Január 2016 5. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143132/content/68113/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-zapisnica-2-PU.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 5. Január 2016 5. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143111/content/68297/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-sprava_o_zakazke-par 21.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 14. September 2015 14. September 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143099/content/285464/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-profil-info.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143099/content/285465/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-SP.pdf"}]
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 2016 29. Apríl 2018 29. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/977675/content/709896/download","filename":"zoznam subdodávateľov LUX Košice - 2016 .pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 5. Január 2016 5. Január 2016 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 7. December 2015 7. December 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143129/content/68725/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-info o vysledku.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 5. Január 2016 5. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143105/content/68130/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-zapisnica-1-otvaranie-neverejne.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143105/content/68131/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-zapisnica-4-otvaranie-kriteria.pdf"}]
Ponuky uchádzačov PRIMA INVEST, spol. s r.o. 5. Január 2016 5. Január 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143135/content/68018/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-ponuka-PRIMA.pdf"}]
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 2017 29. Apríl 2018 29. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/977677/content/709898/download","filename":"zoznam subdodávateľov LUX Košice - 2017.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 2017 11. Apríl 2018 11. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/968168/content/782666/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia upratovanie - 2017.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 15. Október 2015 15. Október 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/143120/content/68229/download","filename":"NZ-VS-K13-2015-02-Upratovanie-SP-info-2-oprava.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 2016 11. Apríl 2018 11. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/968166/content/782564/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia upratovanie - 2016.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.