Obstarávanie

Poskytovanie služieb pre systém Elektronické služby mesta Košice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
896 160,00
Konečná suma(Bez DPH):
746 800,00
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72600000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktorých plnenie sa priamo viaže už k existujúcemu vybudovanému informačnému systému Elektronické služby mesta Košice, pričom plnenie plánovaných obstarávaných služieb bude v nasledovnej špecifikácii, funkčnosti a rozsahu priamo spojené: so zásahom do systému elektronických služieb vykonávaním zmien/úprav/vývoj Aplikačná podpora najmä: -nová funkcionalita systému elektronických služieb alebo iná zmena systému elektronických služieb; -nový komponent v systéme elektronických služieb -nový modul/aplikácia v systéme elektronických služieb -konverzia údajov z iných systémov do systému elektronických služieb -zaškolenie zamestnancov Zákazníka po vykonaných zmenách/úpravách/vývoji v systéme elektronických služieb -aktualizácia relevantnej dokumentácie po vykonaných zmenách/úpravách/vývoji v systéme elektronických služieb -riešenie problému so systémom elektronických služieb, ktorý nie je vadou podľa zmluvy. so zásahom do systému elektronických služieb vykonávaním zmien/úprav/vývoj Legislatívna podpora najmä: -nová funkcionalita systému elektronických služieb z dôvodu zmeny legislatívy -nový komponent v systéme elektronických služieb z dôvodu zmeny legislatívy -konverzia údajov z iných systémov do systému elektronických služieb z dôvodu zmeny legislatívy -zaškolenie zamestnancov Zákazníka po vykonaných zmenách/úpravách/vývoji v systéme elektronických služieb z dôvodu zmeny legislatívy -aktualizácia relevantnej dokumentácie po vykonaných zmenách/úpravách/vývoji v systéme elektronických služieb z dôvodu zmeny legislatívy -iná zmena systému elektronických služieb z dôvodu zmeny legislatívy; so zásahom do systému elektronických služieb odstraňovaním vád Systémová podpora -HOT-LINE základná podpora -HOT-LINE konzultačná podpora so zásahom do systému elektronických služieb vykonávaním kontroly funkčnosti a obsahu najmä: -kontrola a testovanie systému elektronických služieb z hľadiska softvérovej funkčnosti pred odovzdaním vykonanýchzmien/úprav -kontrola a testovanie systému elektronických služieb z hľadiska softvérovej funkčnosti pred odovzdaním vykonaných zmien/úprav na základe zmeny legislatívy -kontrola zálohovania -profylaktika -kontrola a testovanie funkčnosti a obsahu systému elektronických služieb podľa ďalších požiadaviek Zákazníka

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Lomtec.com a.s. 1 896 160,00 20% EUR 1. Apríl 2016 72567

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia_2017 17. Január 2018 17. Január 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/928945/content/711143/download","filename":"Suma_skutocne_uhradeneho_plnenia_2017.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 2016 2. Február 2017 2. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/775531/content/564595/download","filename":"Suma skutocne uhradeneho plnenia_2016.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Dodatok č. 1 25. Máj 2017 25. Máj 2017 []
Zápisnica Zápisnica z posúdenia podmienok účasti a ponuky 5. Apríl 2016 5. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/641532/content/684686/download","filename":"zapisnica_vyhodnotenie podmienok_ponuky.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zápisnica z rokovania 5. Apríl 2016 5. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/641533/content/684739/download","filename":"Zapisnica z rokovania.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Zmluva o poskytovaní služieb 5. Apríl 2016 5. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/641510/content/683434/download","filename":"odkaz na zverejnenu zmluvu o poskytovani sluzieb.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Dodatok č. 2 k Zmluve o poskytovaní služieb č. 2016000526 13. Júl 2018 13. Júl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1008222/content/844141/download","filename":"Zmluvy_z2018001469w.pdf"}]
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov_2017 17. Január 2018 17. Január 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/928942/content/711142/download","filename":"Zoznam_subdodavatelov_2017.pdf"}]
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 2016 2. Február 2017 2. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/775546/content/564624/download","filename":"Zoznam subdodavatelov_2016.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 5. Apríl 2016 5. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/641528/content/684315/download","filename":"sprava o zakazke_ke.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.