Obstarávanie

Komplexné zabezpečenie odborných prác a poradenskej činnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, poskytovanie činnosti pracovnej zdravotnej služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
35 424,00
Konečná suma(Bez DPH):
6 666,65
Zaplatené:
18.81%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317210-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Zabezpečenie výkonu činnosti v oblasti ochrany a bezpečnosti pri práci, ochrany pred požiarmi a činnosti pracovnej zdravotnej služby pre dva objekty v správe verejného obstarávateľa, jeden objekt sa nachádza v Bratislave, kde sídli cca 700 zamestnancov a jeden objekt v Trenčianskych Tepliciach, ktorý trvale užívajú 3 osoby.; 2. Komplexné zabezpečovanie odborných prác, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti BOZP v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "BOZP") pre cca 700 zamestnancov.; 3. Vykonávanie pravidelných školení novoprijatých zamestnancov bude vykonávané vždy k 1. a 15. dňu každého kalendárneho mesiaca počas trvania zmluvného vzťahu v sídle verejného obstarávateľa. V prípade, že pripadne deň školenia na mimopracovný deň, bude dohodnutý termín školenia osobitne. Verejný obstarávateľ je oprávnený objednať si mimoriadne školenia osôb aj mimo pravidelných školení, ich predpokladaný počet počas trvania zmluvného vzťahu je uvedený nižšie.; 4. Komplexné zabezpečovanie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov a v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pre cca 700 zamestnancov) pre dva objekty.; 5. Komplexný výkon bezpečnostno-technických služieb, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti ochrany práce v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (pre cca 700 zamestnancov) pre dva objekty v rámci západoslovenského kraja. (ďalej len "PO"); 6. Vykonanie pravidelného preškolenia (raz za 2 roky) všetkých existujúcich zamestnancov (cca 700) v priebehu trvania zmluvného vzťahu v oblasti BOZP a PO. Jedno preškolenie bude vykonané počas roka 2019 a jedno počas roka 2021.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Metodická pomoc pri stanovovaní zásad BOZP, najmä pri spracovaní (aktualizácii) dokumentov a interných riadiacich aktov objednávateľa (v písomnej forme) v súlade s platnými predpismi BOZP, jednotnosti vykonávania školení., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 2. Koordinácia bezpečnosti práce, technických zariadení objednávateľa v spolupráci s povereným zamestnancom objednávateľa., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 3. Vykonanie kontroly dodržiavania predpisov BOZP v objektoch objednávateľa v zmysle príslušnej právnej úpravy., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 4. Kontrola záznamov o pracovných úrazoch, navrhovanie ich doplnenia a odporúčanie prípadných opráv. Vykonávanie registrácie pracovných úrazov, zisťovanie ich príčin a navrhovanie opatrení na ich odstránenie v spolupráci s objednávateľom., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 5. Vykonávanie činnosti pracovnej zdravotnej služby v zmysle § 30d zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vykonanie auditu pracovnej zdravotnej služby a v prípade potreby aktualizácia všetkej bezprostredne súvisiacej dokumentácie., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 6. Šetrenie pracovných úrazov (smrteľné, ťažké a hromadné] na základe oznámenia objednávateľom. Príprava podkladov pre nahlasovanie pracovných úrazov na príslušné orgány štátnej správy a poskytovanie odbornej a poradenskej činnosti pri ich riešení., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 7. Kontrolovanie používania ochranných pracovných prostriedkov vrátane prostriedkov určených na osobnú hygienu a očistu, dezinfekčných prostriedkov a ochranných prostriedkov, kontrola zabezpečenia ich udržiavania vo funkčnom stave., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 8. Upozornenie zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce z platnej legislatívy v oblasti BOZP, PO a pracovnej zdravotnej služby., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 9. Predkladanie odporúčaní na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti BOZP, PO a pracovnej zdravotnej služby., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 10. Stanovenie rozsahu a vedenie predpísanej dokumentácie ochrany pred požiarmi podľa platných právnych predpisov ochrany pred požiarmi a jej systematické upresňovanie a doplňovanie po každej uskutočnenej legislatívnej zmene., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 11. Vypracovanie a aktualizácia interných riadiacich aktov objednávateľa v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti BOZP, PO a pracovnej zdravotnej služby., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 12. Udržiavanie aktuálnej dokumentácie o ochrane pred požiarmi., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 13. Príprava, organizácia a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 14. Určenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a návrh počtu členov protipožiarnych hliadok na týchto pracoviskách., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 15. Určenie požiadaviek protipožiarnej bezpečnosti pri zmenách stavieb, pri rekonštrukciách technologických zariadení, pri opravách zariadení., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 16. Stanovenie protipožiarnych opatrení pre práce s nebezpečenstvom vzniku požiaru., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 17. Pripravenie podkladov pre spracovanie príslušných správ, informácií a rozborov situácie v oblasti ochrany pred požiarmi obidvoch objektov odberateľa., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 18. Vykonávanie pravidelnej kontroly stavu technických i technologických zariadení z hľadiska protipožiarnej bezpečnosti., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 19. Podľa predpisov o ochrane pred požiarmi opatrenia na zabezpečenie ochrany pred požiarmi v mimopracovnom čase., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 20. Zriadenie potrebného počtu ohlasovní požiarov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 21. Označenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru príslušnými príkazmi, zákazmi a pokynmi podľa predpisov o ochrane pred požiarmi., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: 22. Označovanie núdzových východov, únikových ciest, nástupných plôch a pristúp k nim, ako aj pristúp k uzáverom rozvodných zariadení, najmä k zariadeniam: - elektrickej energie - plynu - vody - hasiacim prístrojom - stabilným a polo-stabilným hasiacim zariadeniam - elektrickej požiarnej signalizácii - zariadeniam na odvod tepla a splodín horenia., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Pravidelné a vstupné školenia BOZP a OPP pre zamestnancov k prvému a pätnástemu dňu v mesiaci, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 72; Technické vlastnosti: 2. Školenie externých dodávateľov a mimoriadne školenia pri nástupoch zamestnancov., Jednotka: ks, Minimum: 40, Maximum: 50, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 3. Vypracovanie a vyhodnocovanie koncepcie politiky BOZP za 2 objekty komplexne., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3; Technické vlastnosti: 4. Vypracovanie ročného plánu činnosti na zabezpečenie ochrany zdravia pri práci za 2 objekty komplexne., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3; Technické vlastnosti: 5. Vypracovanie správy o zabezpečení úloh BOZP v rámci ktorej navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia zdravia za 2 objekty komplexne., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3; Technické vlastnosti: 6. Vypracovanie ďalších potrebných správ, ktoré vyplynú z povinností v oblasti BOZP, v rámci ktorých navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia zdravia., Jednotka: ks, Minimum: 2, Maximum: 30, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 7. Vykonanie odborných školení a preškolení členov protipožiarnej hliadky a systému evakuácie budovy, Jednotka: ks, Minimum: 6, Maximum: 10, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 8. Výkon asistencie a dohľadu pri vykonaní cvičnej evakuácie budov minimálne dvoma pracovníkmi dodávateľa, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5; Technické vlastnosti: 9. Vedenie evidencie a predpísanej dokumentácie hasiacich prístrojov a jej pravidelná fyzická kontrola v dvoch 2 objektoch., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6; Technické vlastnosti: 10. Vykonávanie pravidelnej ročnej kontroly požiarno-technických zariadení a požiarnych vodovodov v dvoch objektoch, v rámci západoslovenského kraja pozostávajúce zo zariadení: prenosné hasiace prístroje, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 133; Technické vlastnosti: 11. Vykonávanie pravidelnej ročnej kontroly požiarno-technických zariadení a požiarnych vodovodov v dvoch objektoch, v rámci západoslovenského kraja pozostávajúce zo zariadení: požiarne vodovody, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 21; Technické vlastnosti: 12. Vykonávanie pravidelnej ročnej kontroly požiarno-technických zariadení a požiarnych vodovodov v dvoch objektoch, v rámci západoslovenského kraja pozostávajúce zo zariadení: požiarne hadice, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 21; Technické vlastnosti: 13. Priebežná aktualizácia evakuačných plánov pre 2 objekty, Jednotka: ks, Minimum: 1, Maximum: 3, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 14. Vypracovanie všetkej potrebnej dokumentácie v oblasti ochrany pred požiarmi a ich aktualizácia pre 2 objekty., Jednotka: súbor, Minimum: 1, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 15. Aktualizácia požiarnych poplachových smerníc - 2 objekty., Jednotka: ks, Minimum: 1, Maximum: 3, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: 16. Zabezpečenie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby zamestnancom v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení a v zmysle zákona NR SR č. 355/2007 Z.z. o ochrane a podpore verejného zdravia v platnom znení., Jednotka: súbor, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
STOLAMED PLUS, s. r. o. 10 7 999,99 20% EUR 27. December 2018 245949

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.