Obstarávanie

Komplexná služba zabezpečenia informačných služieb pre SPP-Distribúcia a.s..


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SPP - distribúcia, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
31 714 152,00
Konečná suma(Bez DPH):
31 714 152,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je návrh, vybudovanie a prevádzkovanie komplexného informačného systému (KIS), vrátane jeho ďalšieho rozvoja smerujúceho najmä k jeho postupnej technickej a prevádzkovej optimalizácii, zabezpečujúceho pre spoločnosť SPP - distribúcia, a.s. (ďalej obstarávateľ) nižšie uvedené komplexné informačné služby. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie služieb súvisiacich s riadením a plánovaním podnikových zdrojov, podporou predaja distribučných kapacít, zákazníckymi službami, centrálnym dohľadom a riadením akosti služby, údržbou a opravou technológií, ako aj obnovou a inováciami informačných technológií. KIS podporuje nasledovné hlavné procesy obstarávateľa: - distribúcia plynu, - údržba siete, - vzťahy so zákazníkmi. Súčasťou KIS sú nasledovné moduly resp. už existujúce informačné systémy: 1. SAP ERP: podporuje všetky ekonomické a plánovacie procesy spoločnosti: - finančná ekonomika, účtovníctvo, mzdy, - kmeňové záznamy dlhodobého majetku, - investičné plánovanie a riadenie nákladov, - personalistika, - controlling, - predaj odbytové zákazky, - nákup materiálu, skladové hospodárstvo, logistika, dodávatelia, - správa a údržba plynárenských zariadení. 2. Informačný systém distribúcie (DIS): - správa distribučných zmlúv, - nominácie distribučnej siete, - spotreby, - vyvažovanie siete, - technické kmeňové údaje o odberných miestach, - fakturácia obchodníkom s plynom, - klíring, - ďalšie funkcie vyplývajúce z legislatívy a požiadaviek obstarávateľa. Vybudovanie nového systému ISD a premigrovanie dát zo starého DIS systému. 3. CRM a Workflow manažment - centrálne úložisko s kmeňových klientskych záznamov s väzbou na všetky relevantné systémy KIS, - jednotná a centrálna správa zákazníckych dát pre rôzne typy zákazníkov a s nimi spojených služieb, - centralizovaný prístupový bod klientskych požiadaviek do prostredia obstarávateľa s jednotnou obsluhou klientov a štart nadväzujúcich procesov, - generovanie POD, jednoznačného identifikátora pripojenia pre príslušnú Zmluvu o pripojení, ku ktorému budú priraďované budúce odberové miesta na základe distribučných zmlúv, - integrovaný pohľad na stav zmluvy o pripojení so všetkými prílohami a vyjadreniami (CRM prepojenie na ECM), - workflow managment ako súčasť CRM pokrývajúci riadenie procesov súvisiacich s aktivitami a službami poskytovaných obstarávateľom pre všetky typy zákazníkov resp. workflow managment ako súčasť technologickej integračnej platformy, - centralizované riadenie workflow zákazníckych procesov na základe stavových údajov v CRM (napr. proces zriadenia pripojenia, automatizované uvoľnenie zákazky montáže meradla po splnení všetkých podmienok podľa stavových údajov v CRM), - požiadavka integrácie workflow na procesy v závislých systémoch. 4. GIS Geografický informačný systém plní potrebnú úlohu ako systém na správu technických a technologických údajov o plynovodoch a všetkých príslušných zariadení. 5. FSMC (mobilné pracovisko distribúcie) - proces spracovania zákazky údržby, - proces spracovania urgentného pracovného príkazu. 6. ISR (Integrovaný systém riadenia) Systém postavený na .net technológii a prístupný cez webové rozhranie z intranetového portálu obstarávateľa. Poskytuje funkcionality na nasledovné podporné procesy: - organizačná štruktúra, - vzdelávanie, - riadiace akty, - interné výberové konania, - objednávanie ochranných pomôcok a pracovných nástrojov. 7. Dochádzkový systém Systém vyvinutý nad .net technológiou. Zabezpečuje riadenie fyzických prístupov do objektov cez turnikety aelektronické zámky. 8. eTravel Portál nad SAP HR, ktorý slúži na žiadanie, schvaľovanie a zúčtovanie služobných ciest, ak nie sú v rámci nákladov špeciálne položky, tak sa spracuje aj automatické zúčtovanie do mzdy alebo špeciálne vyplácanie v definovaných termínoch. 9. IBM Content Manager (ECM) - slúži na dlhodobú archiváciu. Využíva sa ďalšími aplikáciami prostredníctvom API funkcií. Funkcionalita ECM sa využíva iba sčasti, napr. nie sú využívané: - content navigátor, - workflow engine, - ICA (IBM Content Analytics), Worklight. Zabezpečuje prenos neštruktúrovaných dát a prenos metadát, obsahuje konektor do SAP-u, plánované ukladanie neštruktúrovaných dát o poruchách prílohy k zásahom, údržbe, fotodokumentácia. 10. IBM Business process manager (BPM) integračná platforma (ESB) IBM BPM je využívaný ako integračná platforma a workflow engine. Ako systémovú databázu využíva Oracle DB. Obsahuje IBM Websphere AS vo verzii network deployment (ND) a IBM Websphere ESB. Obsahuje SAP adaptér. V súčasnosti je táto platforma využívaná: - ako platforma pre aplikáciu eŽiadanka, - pre rozhranie GPS-monitoring MPD, - pre aplikáciu Odpočty, - SAP IDE využíva workflow v IBM BPM. 11. GPS Monitoring Systém slúži na sledovanie prevádzky motorových vozidiel s rozhraním na iné podporné systémy (napr. kniha jázd a MPD). Súčasťou KIS sú aj ďalšie podporné systémy a moduly. Súčasťou zákazky je aj vybudovanie a udržiavanie HW infraštruktúry na prevádzku informačných systémov, ako aj návrh ďalšieho rozvoja IT architektúry tak, aby smeroval k postupnej technickej a prevádzkovej optimalizácii.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Aqist, a.s. 3 31 714 152,00 0% EUR 28. Apríl 2015 69378

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 29. Máj 2015 29. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609753/content/235063/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 14. Apríl 2015 14. Apríl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609773/content/233962/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia aktualizovaných ponúk.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 29. Máj 2015 29. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609756/content/233841/download","filename":"Zápisnica z finálneho vyhodnotenia ponúk § 42 ods. 9 ZVO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o otváraní aktualizovaných ponúk časť Ostatné 18. Február 2015 18. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609764/content/234097/download","filename":"Oznámenie o otváraní častí ponúk označených ako Ostatné.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Asseco Central Europe, a.s. 18. Máj 2015 18. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609776/content/234128/download","filename":"Asseco Kriteria.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609776/content/234129/download","filename":"Asseco Ostatne.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 22. December 2014 22. December 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609741/content/234134/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk .pdf"}]
Zmluva Dodatok č. 1 k Zmluve o poskytovaní služieb v oblasti informačných technológií 19. Júl 2018 19. Júl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1010894/content/850413/download","filename":"Dodatok č. 1 k Zmluve o poskytovaní služieb v oblasti informačných technológií UVO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o otváraní časti ponúk označených ako "Ostatné" 2. Október 2014 2. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609761/content/233985/download","filename":"Oznámenie obstarávateľa o otváraní ponúk Ostatné.pdf"}]
Zmluva Dodatok č. 1 k Zmluve o poskytovaní služieb v oblasti informačných technológií (GDPR) 25. Október 2018 25. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3002860/content/843056/download","filename":"Dodatok č. 1 k Zmluve o poskytovaní služieb v oblasti informačných technológií UVO.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 18. Máj 2015 18. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609747/content/387199/download","filename":"Zápisnica z finálneho vyhodnotenia aktualizovaných častí ponúk označených Ostatné.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609747/content/387200/download","filename":"Zápisnica z finálneho vyhodnotenia aktualizovaných častí ponúk označených ako Kritériá.pdf"}]
Ponuky uchádzačov EXTENSIS, a.s. 18. Máj 2015 18. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609779/content/234280/download","filename":"Extensis kriteria.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609779/content/234281/download","filename":"ostatne Extensis.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 27. Február 2015 27. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609767/content/234254/download","filename":"Informácia o priebežnom výsledku vyhodnotenia ponúk § 44 ods. 2 ZVO.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 18. Máj 2015 18. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609744/content/234444/download","filename":"Zápisnica z finálneho otvárania ponúk označených ako Ostatné.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609744/content/234445/download","filename":"Zápisnica z finálneho otvárania ponúk označených ako Kritériá.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 18. Máj 2015 18. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609782/content/234362/download","filename":"Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.pdf"}]
Zmluva Zmluva 25. Máj 2015 25. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234865/download","filename":"Zmluva o poskytovaní služieb v oblasti informačných technológií.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234866/download","filename":"Príloha č. 1 - Špecifikácia prípravných služieb.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234867/download","filename":"Príloha č. 2 Katalóg ICT služieb.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234868/download","filename":"Príloha č. 3 - Harmonogram a podrobný plán prechodného obdobia.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234869/download","filename":"Príloha č. 4 Bližšia špecifikácia ceny.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234870/download","filename":"Príloha č. 5 Zoznam subdodávateľov.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234871/download","filename":"Príloha č. 6 Realizačný tím.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234872/download","filename":"Príloha č. 7 Bezpečnostný projekt.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234874/download","filename":"Príloha č. 8 Všeobecné podmienky dohody o riešení sporov.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609750/content/234875/download","filename":"Príloha č. 9 Procedurálne pravidlá.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Aqist, a.s. 18. Máj 2015 18. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609770/content/233882/download","filename":"Aqist Kriteria.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/609770/content/233883/download","filename":"Aqist ostatne.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.