Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov ZSSK CARGO


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
688 823,00
Konečná suma(Bez DPH):
688 823,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 50 % Navrhovaná cena stravovacieho lístku (poukážky) vyjadrená percentom (%) z nominálnej hodnoty stravovacieho lístku (poukážky) za obedové menu alebo vybrané jedlo a vhodný nealkoholický nápoj.
  • 30 % Navrhovaná cena stravovacieho lístku (poukážky) vyjadrená percentom (%) z nominálnej hodnoty stravovacieho lístku (poukážky) za vhodný nealkoholický nápoj.
  • 10 % Výška zmluvnej pokuty za omeškanie s plnením predmetu Rámcovej dohody urcenej v percentách (%) z ceny uvedenej na objednávke, na základe ktorej uchádzac/Partner poskytuje vadné plnenie, za každý a to aj zacatý den omeškania.
  • 10 % Lehota dodania stravovacích lístkov (poukážok) na obedové menu alebo vybrané jedlo a vhodný nealkoholický nápoj a/alebo na vhodný nealkoholický nápoj urcená v hodinách od obdržania objednávky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je odplatné zabezpečenie poskytovania služieb hromadného stravovania a/alebo služieb podávania vhodného nealkoholického nápoja pre zamestnancov verejného obstarávateľa/objednávateľa v súlade s úplatnými právnymi predpismi SR a ustanoveniami najmä však § 152 ods. 2 zákona číslo 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a zákona číslo 87/2009 Z. z., ktorým sa mení a doplna zákon číslo 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a § 6 ods. 3 zákona číslo 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov formou stravovacích lístkov (poukážok) s ochrannými prvkami, vo vybraných zmluvných zariadeniach uchádzača, s podávaním obedového menu a/alebo vybraných jedál a/alebo vhodného nealkoholického nápoja podla vlastného výberu najmä z jedálneho/nápojového lístka zamestnancovi verejného obstarávateľa/objednávateľa, a to najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach, zariadeniach rýchleho občerstvenia, obchodoch s potravinami, alebo bufetoch a pod. s celoročnou prevádzkou počas týždňa na území Slovenskej republiky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 2 688 823,00 0% EUR 9. Január 2012 68692

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Suma skutočne uhradeného plnenia Rámcová dohoda č.: 11K000069 23. Február 2015 23. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/556053/content/199031/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia_§49a - Zabezpečenie stravovania zamestnancov ZSSK CARGO.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia INFORMÁCIA O SUME SKUTOČNE UHRADENÉHO PLNENIA ZO ZMLUVY 30. Marec 2016 30. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/638870/content/659961/download","filename":"Informácia o sume 11K000069 -2015.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.